Ik heb een Asus laptop van de A6Fseries, en sinds vanmorgen heb ik een probleem met de Hcontrol. Ik ruim zo af en toe mijn laptop een beetje op en dan defragmenteer ik hem ook. Alleen sinds ik dat gister gedaan heb krijg ik wanneer de laptop opstart een foutmelding dat er een fout in de Hcontrol zit. Erg vervelend.. want nu kan ik de skiptoetsen etc op het toetsenbord niet gebruiken. Ik heb heel internet al afgespeurd wat het kan zijn maar kon niet zo veel vinden. Ook systeemherstel geprobeerd alleen kreeg ik de foutmelding dat het niet kan worden uitgevoerd. Ik heb de driver waar de Hcontrol inzit opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Je gebruikt nog Windows XP neem ik aan? Het ligt iig aan de ATK0100 driver volgens mij. Asus zou hem wel op support.asus.com moeten hebben. Alleen gaat deze site wat sneller: http://www.asustreiber.de/download.php?list.15
Ja ik heb nog Windows XP. Ik had al iets over die driver gelezen dus daarom opnieuw geïnstalleerd, ook eerst eraf gegooid en toen opnieuw geïnstalleerd.. Maar de fout blijft.
Heb je de nieuwste versie van de driver al geprobeerd? Ik heb dit probleem ook wel eens gehad en loste dit op met het installeren van de nieuwste versie, niet die op de cd.
Schop deze na bijna een jaar, maar even omhoog. Heb namelijk exact hetzelfde problemen met zelfde OS en zelfde type laptop. Dus nieuw topic maken leek mij een beetje zinloos.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Mja, same. Probeer eerst via apparaatbeheer je ATK0100 spul te deinstalleren, rebooten en weer opnieuw er op zetten.
Pagina: 1