Toon posts:

asus m2v, onbekend aparaat probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heyhey,

Ik heb een nieuwe pc samengesteld met de volgende hardware:

Asus m2v moederbord (nieuwste bios erop gezet)
Expertvision 8800gtx
2gb kit OCZ DDR2, 800mhz (2x1gb)
Samsung SATA2 400gb 16mb cash
SATA DVD Writer van samsung
Be Quiet! 650watt voeding
AMD Athlon 64 X2 dual core processor 3800+

Ik heb dus alles geinstalleerd.

Nieuwste Bios
Bios geconfigureerd
Orginele Windows XP home geinstalleerd + geactiveerd en alle updates
Orginele moederbord cd geinstalleerd
Orginele videokaart cd geinstalleerd

Alles is goed geinstalleerd en werkt ook allemaal, er staat alleen nog 1 onbekend aparaat bij aparaat beheer! en ik kom er maar niet achter wat dat is...

De spellen werken perfect... ik heb geluid dus videokaart en geluidskaart is goed geinstalleerd, netwerk kaart ook en de moederbord cd ook volledig dus alles is geinstalleerd want voor de rest heb ik geen kaarten of aparaten in de pc, ik heb ook niks via de USB aan de pc.. ik heb gewoon een standaard toetsenbord en muis via PS2 en een monitor en netwerkkabeltje.. meer niet!

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Groetjes Buck

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien heb je hier iets aan:

max in "PackardBell Istart 2060"

Probeer anders eens met Everest (vroeger Aida32) te kijken welke apparaten er op het moederbord zitten.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Kan je in devicemanager van dat onbekende apparaat de properties opvragen? In tabblad "details" staat dan o.a. device instance id en hardware id. Als je dat in google gooit kom je waarschijnlijk wel wat tegen.

EDIT : wat dus ook al in het linkje van Max staat 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door DigiK-oz op 03-02-2007 12:29 ]

Whatever

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Dit had ik ook met mijn asus m2n-sli deluxe, na wat research kwam ik erachter dat het de C&C driver was, terwijl ik dit niet eens aan had staan in de bios, dus dit was niks om me zorgen over te maken en waarschijnlijk jij ook niet ;)

http://specs.tweak.to/15535

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ken het moederbord niet, maar ondersteund deze ook AMD live, en heb je dit in de bios aan staan, zo ja, kijk dan eens op de site van Asus bij de vragen over dit moederbord. Waarschijnlijk kun je daar de ontbrekende driver downloaden. Of je zet AMD live uit in de bios.