Toon posts:

Problemen met gamen op de tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 19 inch tft scherm, als ik de cube of ps2 erop aansluit heb je in games erg donkere gebieden en vage fouten(??)

als ik in zelda in opties kijk staat er dat ik 4 kleuren moet kunnen onderscheiden, zo niet dan meot de brigthness worden aangepast, maar het maqakt niet uit of die no op 0 of 100 staat (het beeld word bij 100 wat bleker) je ziet maar 2 kleuren, verder werken contrast aanpassen, tint, kleuren ook niet.

Iemand een oplossing?

Mvg,
Patrick

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Wat voor een merk/type scherm is het?
Hoe heb je hem aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:26:
Wat voor een merk/type scherm is het?
Hoe heb je hem aangesloten?
Het is een CAT cts-1910
aangesloten via rgb scart. (composiet is ook donker)

Alles op 100% (helderheid, contrast, kleur) tint en scherpte op 50 %, maakt niet uit wat ik doe het blijft donker, als ik kleur op 100 heb word het wat beter zichtbaar, maar niet zo goed als het zou moeten.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:08:
[...]

Het is een CAT cts-1910
aangesloten via rgb scart. (composiet is ook donker)

Alles op 100% (helderheid, contrast, kleur) tint en scherpte op 50 %, maakt niet uit wat ik doe het blijft donker, als ik kleur op 100 heb word het wat beter zichtbaar, maar niet zo goed als het zou moeten.
In de instellingen van je console misschien een instelling aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
rodie83 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:11:
[...]

In de instellingen van je console misschien een instelling aanpassen?
Nope, ik kan hem zo op een normale tv aansluiten en het is helder, ik denk dat de tv wat vaag doet ofzo, want de map is doorschijnend en als je daardoor kijkt zie je gewoon de textures eronder :S en aners is alles om je heen zwart, in ocarina of time bijvoorbeeld, moet je een puzzel oplossen in een iets donkere grot, maar dat kan niet omdat alles pikzwart is

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de lcd tv ga inruilen voor een jvc breedbeeld, een met temperatuursysteem (voor kleur) met cool, warm en normal, hoge contrasten dus, en is ps2 cube, wii,360 niet altijd goed op beeldbuis?:P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:13:
Ik denk dat ik de lcd tv ga inruilen voor een jvc breedbeeld, een met temperatuursysteem (voor kleur) met cool, warm en normal, hoge contrasten dus, en is ps2 cube, wii,360 niet altijd goed op beeldbuis?:P
Als je eenmaal een 360 (en zelfs de Wii) via Component op een LCD televisie (HDTV) hebt aangesloten wil je nooit meer terug naar een reguliere beeldbuis.
Het scherm dat jij noemt is ook niet echt een TV natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 21:55:
[...]

Als je eenmaal een 360 (en zelfs de Wii) via Component op een LCD televisie (HDTV) hebt aangesloten wil je nooit meer terug naar een reguliere beeldbuis.
Het scherm dat jij noemt is ook niet echt een TV natuurlijk.
Het word wel als tv verkocht, en de tv dingen zijn er perfect op, allen de ps2 en cube zijn vreselijk donker en er zat toch al geen component aansluiting op...
Pagina: 1