Toon posts:

Website scrollen traag!!

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft onlangs een computer gekocht met 246 GB harde schijf Pentuim D , Dualtlon, 1 GB RAM Geheugen.

Nou, het probleem is dus dat ik op elke website gewoon niet snel en vloeiend omlaag kan scrollen, en ik weet zeker dat het niet aan mijn geheugen ligt of aan mijn RAM Geheugen ligt.
Ik weet ECHT totaal NIET waar dit aan ligt (dus het scollen dan zéér traag gaat!)
Heeft iemand dit probleem al eerder gehad, zou die persoon dan de reden kunnen geven, of kunnen mensen die van dit probleem af weten ook mij in een degelijke richting wijzen?

MVGR een tiener die zijn lieve vader wilt helpen!

• reb65
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 10:40
ik had een dergelijk probleem met websites omlaag scrollen toen ik mijn videokaart drivers nog niet had geinstalleerd misschien eens in die richting kijken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zonder informatie zal dat niet lukken. Hoe weet je dat het niet in de PC zit? Laat iemand eens met zijn laptop proberen. Videokaart drivers in orde?

Probeer zoveel mogelijk gegevens te geven, zoals
- internetprovider, abo, snelheid
- hoe gemeten (speedtest bijvoorbeeld)
- hardware computer (wat is een duatlon?)
- welke browser?
- welke virusscanner, firewall
etc etc

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probeer eens een andere browser; bijvoorbeeld FireFox.

Het kan ook best zijn dat de huidige browser, zoals Internet Explorer, vol zit met spyware of andere niet leuke programma's en daardoor slecht reageert.

*edit*
Als scrollen in een andere browser NIET traag gaat, dan is het geen driver-probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 03-02-2007 00:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Is het scherm wat je vader gebruikt een TFT scherm? Zoja dan zou je "Vloeiend scrollen" in de geavanceerde eigenschappen van de betreffende browser het vinkje UIT kunnen zetten.

Deze optie is bij (oude) TFT's aan te raden.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

Topicstarter
Nou me vader staat nu naast me en hij heeft de pc 2 weken geleden en de zaak heeft alles in 1 gekocht.
Daarmee bedoel ik dat mijn vader alles al geinstalleerd is toen we de pc kregen.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 17:11

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Klinkt alsof er een probleempje is met de drivers voor de videokaart. Een keertje opnieuw installeren?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

Topicstarter
Het TFT scherm is nog geen jaar oud dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:42:
Nou me vader staat nu naast me en hij heeft de pc 2 weken geleden en de zaak heeft alles in 1 gekocht.
Daarmee bedoel ik dat mijn vader alles al geinstalleerd is toen we de pc kregen.
En? Dat maakt niets uit. Als het beunhazen waren dan zegt dit helemaal niets. Ga dus achter de gevraagde informatie aan, dan wordt het misschien wat duidelijker.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik zeggen tegen me vader , bedankt voor jullie hulp!!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grote kans dat er geen drivers voor de videokaart zijn geinstalleerd of dat de drivers niet goed zijn geinstalleerd. Vooral de Ati-drivers hebben er nog wel eens een handje van om niet goed te installeren, waardoor alles heel traag gaat (geen hardwareacceleratie). Wat er nl. gebeurt is dat je de drivers installeert, waarna windows moet rebooten. Na die reboot als het bureaublad in beeld komt gaat je beeld even op zwart en komt dan terug. Dan zou de driver geinitialiseerd zijn. Maar dat gebeurt soms niet, waardoor het fout gaat.

Dus om een lang verhaal kort te maken, installeer de videokaartdrivers opnieuw ;)

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 17:11
Dit is inderdaad een bekend verschijnsel wanneer er nog geen vga drivers zijn geinstalleerd.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb dit ook altijd als ik Windows er opnieuw op heb gezet en voor het eerst zonder drivers internet. Zodra ik mijn videokaart drivers geinstalleerd heb gata het weer vloeiend. Dus daar zit je probleem.
Zoek op welke videokaart erin zit, zeer waarschijnlijk een nVidia of ATi kaart en download de laatste drivers. Voor nVidia drivers heb je het nVidia ForceWare driver pakket nodig en voor de Ati kaarten heb je ATi Catalyst nodig. Die zijn hier te vinden. Kijk wel even voor de zekerheid of het type videokaart die je hebt er tussen staat, anders heb je een andere versie driver nodig.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
je kunt ook in IE eh, ff denken "smooth scrolling" uitzetten, weet alleen niet of het zal helpen :) denk ook dat het VGA drivers zijn

you had me at EHLO

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hier komt spuit 45 : ja, dit komt door de VGA drivers die niet of niet goed geïnstalleerd zijn.

/Edit : dit heeft niets te maken met Internetproviders en hosting.

[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 03-02-2007 22:12 ]

Pagina: 1