Kijk naar dit plaatje en begrijp wat ik wil bereiken. (manier wat veel wordt gebruikt)

Reloop rmx-20
Trust SC-5500P 5.1 Externe Soundcard
Acer Aspire 1640z
2x tulp met mini jack
Zoals het op het plaatje staat uitgelegd krijg ik geen gelud naar de mixer. Maar als ik 1 tulp met jack in de rec inputs stop van de mixer komt er wel geluid op de mixer. Waar ik nix aan heb omdat het niet te hanteren is op de mixers en je hoort 2 channels te gelijk.
Ik gebruik virtual dj om het geluid te laten splitsen over 2 channels. zodat ik alleen kan mixen met de faders en de eq. Wat genoeg is om een mix neer te zetten. VDJ is zijn dus mijn turntables als het ware.
Wat zie ik over het hoofd of doe ik fout?
IK hoor het graag en hoop dat mensen mij willen helpen hiermee.

Reloop rmx-20
Trust SC-5500P 5.1 Externe Soundcard
Acer Aspire 1640z
2x tulp met mini jack
Zoals het op het plaatje staat uitgelegd krijg ik geen gelud naar de mixer. Maar als ik 1 tulp met jack in de rec inputs stop van de mixer komt er wel geluid op de mixer. Waar ik nix aan heb omdat het niet te hanteren is op de mixers en je hoort 2 channels te gelijk.
Ik gebruik virtual dj om het geluid te laten splitsen over 2 channels. zodat ik alleen kan mixen met de faders en de eq. Wat genoeg is om een mix neer te zetten. VDJ is zijn dus mijn turntables als het ware.
Wat zie ik over het hoofd of doe ik fout?
IK hoor het graag en hoop dat mensen mij willen helpen hiermee.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 23:16 ]