Toon posts:

Plextor PX-755A regio code?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

ik heb hier weinig verstand van en kan er niets over vinden.
Ik wil een DVD uit Amerika over laten vliegen maar het blijkt
dat die DVD regio code 1 heeft (USA & Canada). Kan ik deze
wel spelen op mijn computer met een Plextor PX-755A?

De computer is in Nederland gekocht en samengesteld.

Alvast hartelijk bedankt!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Even spieken met je plextools hoe je plextor ingesteld staat en je weet het antwoord.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:33:
Even spieken met je plextools hoe je plextor ingesteld staat en je weet het antwoord.
Aaah bedankt! Wist van het hele bestaan niet af :).

Trouwens de "DVD Region Setting" (ik gok dat ik die nodig heb) staat op none. Houd dat dan in dat ik alle DVD's kan afspelen? Er staat ook een "DVD Region Changes left" met de waarde 5?

EDIT : Nu ik wat verder heb lopen lezen maak ik er uit op dat ik een regio zelf moet instellen? En dat ik dit dan maximaal 5x kan doen?? Dus stel dat ik van regio 1 naar regio x naar regio 1, etc dan op een gegeven moment moet ik een nieuwe brander kopen omdat ie dan alleen nog voor de laatst ingestelde regio werkt? :s

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er bestaat software waarmee je een DVD regiovrij kan kopiëren of die de DVD regiovrij voorstelt aan je systeem. Ik ga deze echter niet bij naam noemen omdat je met die software ook DVD's kan kopiëren voor minder legale doeleinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:56:
Er bestaat software waarmee je een DVD regiovrij kan kopiëren of die de DVD regiovrij voorstelt aan je systeem. Ik ga deze echter niet bij naam noemen omdat je met die software ook DVD's kan kopiëren voor minder legale doeleinden :)
Tja mijn intentie is helemaal niet om illegaal bezig te zijn. Ik bedoel ik krijg die DVD origineel en als ik er dan een "backup" van kan maken zonder dat dit nare gevolgen heeft voor mijn systeem dan vind ik dat super. Stel dat ik die DVD niet kan draaien dan ga ik helemaal flippen omdat 1 of andere malloot regio codes heeft voorgesteld (begrijp het nut van regio codes überhaupt niet :/). Zal eens kijken wat er op de markt is qua tools.

Verwijderd

regio vrijmaken kan ook :

Patched 1.02 with "protected commands" removed.
Patch by Plexluthor

er zijn programma's zoals anydvd die de regio codes er uitslopen en je dus voor eigen gebruik een copie mag hebben

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 11:18 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gewoon doen met anydvd :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1