Toon posts:

website van een HBO

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik ben me aan het orienteren op mijn vervolgstudie (doe nu vwo) en multimedia & design lijkt mij wel gaaf....
(officieel heet die studie 'MEDIA DESIGN & TECHNOLOY, de andere studierchting is 'MEDIA ART & DESIGN')
In Enschede (http://www.hen.nl/index.p...&id=61&action=+Toon+info+) is zo'n studie, alleen volgens mijn moeder zou er ook zoiets moeten zijn in Hilversum...
daar zou zoiets bestaan als een school voor multimedia ofzo...

iemand die hier iets meer vanaf weet???
ik zou graag een website willen weten, zodat ik ff info voor open dagen enzo enzo kan vinden ;)

Verwijderd

volgens mij verkeerde forum.
maar je zoekt de Hogeschool van de Kunsten Utrecht. in Hilversum is hun "media-dependence" ofwel de KMT (Kunst, Media Technologie).
zoek op www.hku.nl

Verwijderd

Topicstarter
ah thnx

daar heb ik wat :)

enne verkeerde forum???

een opleiding is toch wetenschap? of ligt dat aan mij? ;)

Verwijderd

Topicstarter
blegh wat ziet die site eruit zeg.... als dit representatief is voor het leerproces daar... zal me het een lekkere kermis zijn (vet onoverzichtelijk bedoel ik ;) )

Verwijderd

http://www.hku.nl/usa/fac/fac-nl/kmt/kmt-course/k_en_t/index.html
dit is trouwens de hele link.
enne fout topic,. omdat dit geloof ik in Webdesign en Graphics al 1000 keer is besproken .
Het maakt mij niet uit hoor dat je hier post. maar als je daar gaat kijken (en zoeken) vind je vast ook nog wel informatie van mensen die al op die school zitten. (dat was de tip van de dag ;))

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 10:56 schreef VaagOH het volgende:
ah thnx

daar heb ik wat :)

enne verkeerde forum???

een opleiding is toch wetenschap? of ligt dat aan mij? ;)
sinds wanneer is een opleiding gelijk aan wetenschap?
is opleiding tot timmerman een wetenschap dan?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit hoort thuis in SG of de Kroeg. Maar omdat de vraag nu toch beantwoord is zal ik de topic sluiten.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.