Toon posts:

Yoekie Yoekie DVD speler met HDMI?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een merkloze dvd speler voor minder dan 50 euro met een HDMI aansluiting? Bestaan deze al voor deze prijs? Ik ben ze al voor 20(!) euro tegengekomen met component aansluiting, maar nog niet met HDMI.
Weet iemand of de Blokker/Mediamarkt/Kruidvat etc. ze al verkopen? Wat is de minimumprijs hiervoor?

/me heeft zelf nooit enig verschil kunnen zien in beeldkwaliteit tussen zijn yoekie yoekie met component van destijds 50 euro en een pioneer van 400 euro, vandaar.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:06:
/me heeft zelf nooit enig verschil kunnen zien in beeldkwaliteit tussen zijn yoekie yoekie met component van destijds 50 euro en een pioneer van 400 euro, vandaar.
Dit ga je op een beter scherm waarschijnlijk wel zien.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Topicstarter
Audi_S2 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:09:
[...]

Dit ga je op een beter scherm waarschijnlijk wel zien.
ik heb destijds via component op mijn panasonic plasma van 1 meter vier keer een 'blinde' test gedaan met mijn yoekie yoekie en de pioneer. ik zag geen verschil!
overigens komen die yoekie yoekie spelers vaak erg goed uit diverse testen in duitsland en engeland.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Yoeki Yoeki is waarschijnlijk nog bezig om HDMI uit te vinden. Ik denk dat het nog wel even duurt voordat eventuele c-merken met dergelijke 'moderne' aparatuur uitkomen. :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik denk dat Joeki Joeki geen geld over heeft voor gebruik van het patent HDMI. :P

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:18

voodooless

Sound is no voodoo!

Kom op, een beetje zoeken mag wel! Ga naar kieskeurig, selecteer DVD-speler, selecteer HDMI, en krijgt zo een lijstje met spelers gesorteerd op prijs... Goedkoopste: 58 euro :)

Kortom, meer eigen inzet!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.