Mijn Windows start niet meer op. Zodra het Windows laadscherm verschijnt, krijg ik de Stop: 0x0000007B boodschap. Ik heb de schijf met CHKDSK en 3 verschillende programma's die op UBCD staan gecontroleerd en geen fouten aangetroffen. Vervolgens Windows op een andere partitie geinstalleerd en de schijf gecontrolleerd op virussen, maar ik heb niets gevonden. Ik heb hier gezocht, de MS knowledge base uitgeplozen en gegoogled, maar ik ben niet verder gekomen dat een Duitser die precies dezelfde fout had nadat hij een nieuw moederbord in zijn machine geplaatst had en het probleem verholpen had na een verse install. Aangezien ik verder geen aanknopingpunten zie wat de oorzaak kan zijn, kan ik niet verder zoeken hoe ik dit zou kunnen verhelpen.
Het liefste zou ik die install weer aan het werk krijgen, maar als dat niet kan wil ik mijn documenten, mijn outlook database+adresboek en eventueel mijn Firefox bookmarks en password data terughalen. Ik heb al geprobeerd deze data te copieren, maar ik krijg geen toegang tot mijn user account(met wachtwoord), zowel niet via de nieuwe install als via het inloggen met administrator wachtwoord als ik de repair functie van Windows XP CD gebruik. Ik kan daar niet eens de Documents and Settings map in. Weet iemand hoe ik mij toegang kan verschaffen?
De niet werkende partitie staat op een IDE schijf, de nieuwe partitie op een SATA schijf.
Het liefste zou ik die install weer aan het werk krijgen, maar als dat niet kan wil ik mijn documenten, mijn outlook database+adresboek en eventueel mijn Firefox bookmarks en password data terughalen. Ik heb al geprobeerd deze data te copieren, maar ik krijg geen toegang tot mijn user account(met wachtwoord), zowel niet via de nieuwe install als via het inloggen met administrator wachtwoord als ik de repair functie van Windows XP CD gebruik. Ik kan daar niet eens de Documents and Settings map in. Weet iemand hoe ik mij toegang kan verschaffen?
De niet werkende partitie staat op een IDE schijf, de nieuwe partitie op een SATA schijf.