Toon posts:

Mixer aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
k heb dus een reloop rmx-20

Een laptop met een externe 5.1 geluidskaart

2x een 2x tulp met minijack ofiets.
en nog 2 pc boxen van creative met een sub.(2.1)

Nu wil ik dus gaan mixen met dit alles via een dj mix programma die eigenlijk gewoon wordt bestuurd met mijn mixer.

Maar ik weet echt niet hoe ik alles moet aansluiten.
AUB help me?!

Het lukt me maar niet om het geluid van de laptop naar mijn mixer te verplaatsen!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 19:00 ]

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01 09:49
begin eens om te vertellen hoe je het hebt aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
die link heb ik al gelezen en snap er geen hol van..

IK heb dus 1x 2 tulps in line 1 van de mixer en dan weer hetzelfde in lijn 2(line ingangen) . DIe komen dan uiteindelijk in mijn externe geluidskaart.. heb ik in de fron en rear gedaan?? en dan weet ik nie

Verwijderd

Topicstarter
Oke uitgelegd iemand die me kan helpen?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Oke... zo gaat dat dus niet werken. Ten eerste hoef je niet binnen een kwartier al een kick te doen. Wacht rustig af.

Verder is je verhaal zo onduidelijk dat niemand (inclusief jij zelf) er de ballen van snapt. Zet eens even duidelijk alles op een rijtje, en ga eens eerst effe zelf nadenken hoe het een en ander aangesloten zou moeten worden. Lees desnoods de manuals van de spullen door.

Als dan nog vragen hebt, maak dan een duidelijk optic, waarin je een goede schets maakt van je setup, incl types en merken van de spullen. Maak desnoods een tekening ofzo... Alles helpt!

Normaal Nederlands taalgebruik is overigens ook gewenst :) Ze zitten hier niet op MSN

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.