Toon posts:

Pinnacle PCTV/pro kaart met vista

Pagina: 1
Acties:
  • 1.776 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb windows Vista geïnstalleerd. Alleen nu werkt de software bij mijn Pinnacle PCTV/pro kaart niet meer! Is er vista capable software te downloaden van internet, om zo toch muziek (radio) en tv te kunnen kijken d.m.v. het Pinnacle programma?

Ook heb ik de drivers niet kunnen vinden (en vista ook niet...) Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt!

Nick

PS: Sorry voor de domme vragen, kan ze gewoon niet gevonden krijgen!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07 21:27
eerste hit op google, volgende keer iets meer je best doen..

http://www.pinnaclesys.co...ta+Drivers?mode=documents

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me, maar ik kan hem echt niet gedownload krijgen... Ik kom steeds op de product registratie site? :S

Heb je misschien een directe ftp link o.i.d. : :| (sorry)

Verwijderd

Volgende keer moet JOON wel wat meer zijn best doen voor hij zo veel kritiek uit, die link is gewoon fout, is niet voor de PCTV Pro!

Snifensnuitje wil je wel terug posten of hij werkt (de PCTV Pro niet joon natuurlijk)

Succes!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Heb je je kaart ondertussen al aan de praat gekregen snifensnuitje ? Ik heb namelijk dezelfde kaart en ben benieuwd naar je bevindingen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruik Winamp TV plugin voor deze kaart (www.tv-plugin.com). Werkt op zich wel goed met de standaard met Vista meegeleverde drivers, maar het geluid kraakt soms wat en in het beeld verschijnen bij veel bewegingen soms ook wat artifacts. Hopelijk wordt dat opgelost in de nieuwe drivers die binnenkort uit moeten komen.

Die software van Pinnacle heb ik niet geprobeerd, want dat was echt troep onder XP (dus onder Vista ws. ook).

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35
Volgens mij werkt DScaler 4 & 5 gewoon met een Pinnacle PCTV Rave/PRO onder Vista.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Palomar
  • Niet online
Ja, die werkt bij mij wel gedeeltelijk. Als in: Aero wordt uitgeschakeld en Dscaler zeurt dat ie een hardware driver niet kan laden blabla. Als ik dan toch bij 'sources' mn pinnacle selecteer werkt het wel, maar alleen in een heel lage resolutie.

• DeOS
  • Nu online
Waar hebben jullie de driver vandaan dan? Ultimate x64 kan de drivers voor mijn pctv pro kaart (pci)hier niet vinden :/ .

• Palomar
  • Niet online
Bij mij werd ie volgens mij gewoon automatisch herkend, maar kan ook zijn dat de driver via windows update is binnengekomen. Dus doe voor de zekerheid nog even een check op windowsupdate of ie er misschien bij staat.

Verwijderd

is dat wel win64???

• DeOS
  • Nu online
Palomar schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:08:
Bij mij werd ie volgens mij gewoon automatisch herkend, maar kan ook zijn dat de driver via windows update is binnengekomen. Dus doe voor de zekerheid nog even een check op windowsupdate of ie er misschien bij staat.
heb je 32 of 64 bits? Ik kan hem hier ook onder de updates niet vinden :|

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
http://www.pinnaclesys.com/vista/vista_du.asp

Hier staat wanneer de Vista-drivers uitkomen :)

We are shaping the future

• DeOS
  • Nu online
Dat overzicht had ik natuurlijk ook al gezien, maar Palomar en Sluuut hebben hem al werkend onder vista. Vandaar mijn vraag waar de driver vandaan komt. Bovendien staat PCTV pro PCI er niet tussen, dus ik vraag me af of die drivers er wel gaan komen :?

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 16-02-2007 21:27 ]

• Palomar
  • Niet online
Ik heb Vista Home Premium x64. Al maakt x86 of x64 niet uit, want beide versies ondersteunen dezelfde hardware.

Onder Vista wordt ie volgens mij herkent als de PCTV 110i, maar das dacht ik dezelfde als PCTV pro pci (zo heb ik hem ook gekocht).

• DeOS
  • Nu online
Palomar schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:54:
Ik heb Vista Home Premium x64. Al maakt x86 of x64 niet uit, want beide versies ondersteunen dezelfde hardware.

Onder Vista wordt ie volgens mij herkent als de PCTV 110i, maar das dacht ik dezelfde als PCTV pro pci (zo heb ik hem ook gekocht).
Vaag....misschien heb ik een oudere versie van de PCTV pro.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35
DeOS schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 21:25:
[...]

Dat overzicht had ik natuurlijk ook al gezien, maar Palomar en Sluuut hebben hem al werkend onder vista. Vandaar mijn vraag waar de driver vandaan komt. Bovendien staat PCTV pro PCI er niet tussen, dus ik vraag me af of die drivers er wel gaan komen :?
Je hebt helemaal geen driver nodig voor DScaler, die heeft zijn eigen driver ?

Dacht ik..
Of bedoel je de driver in device manager? Die kreeg ik gewoon geinstalleerd met Windows Update..

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Hmm, soortgelijk vraagje nu... ik heb nu een 64-bits systeem gekocht, samen met een Pinnacle PCTV Analog Classic. Als OS gebruik ik Windows Server 2003 R2 x64 (bewust, ik wil de invoer gaan streamen). Wanneer ik de drivers wil installeren zegt hij dat het niet geschikt is voor 64-bits systemen. Weet iemand toevallig een driver die ik kan gebruiken zodat ik TV kan kijken op mijn nieuwe systeempje? O:)

We are shaping the future

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

Dit is gewoon topickaping. Niet doen :o
Ook meld je niet welke chip die PCTV heeft, wat driver vinden vrij lastig maakt aangezien Pinnacle meerdere verschillende types gebruikt heeft op de PCTV

Verder mis ik behoorlijk wat eigen inzet van de TS (o.a. het begrijpen dat driver en viewing app twee verschillende dingen zijn).

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.