Toon posts:

Lightscribe branden lukt me niet op een Aldi PC 8800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook andere mensen die geen lichtscribe dvd's kunnnen branden met de Aldi PC 8800 van November 2005. Ik heb de Lightscribe driver LS_HSI 1.4.124.1 gedownload uit www.lightscribe.com maar ik zie bij Nero of Sonic nog steeds de optie niet om Lightscribe covers te maken.
Ik gebruik Nero 7.0

Zijn er mensen met hetzelfde probleem?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ondersteunt je brander dit wel :? En heb je het CD'tje omgedraaid voordat je met LS aan de slag gaat?

[ Voor 50% gewijzigd door The Eagle op 02-02-2007 16:05 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 21:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb een zelfde Pc bij een neef van mij neergezet, maar ik kan mij niet herinneren dat er inderdaad lightscribe technologie aanwezig is. Zo-ie-zo heb je er ook speciale DVD's of CD's voor nodig en niet te verwarren met labelflash.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Het lukt alleen met een lightscribe dvd recorder

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

The Eagle schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:05:
Ondersteunt je brander dit wel :? En heb je het CD'tje omgedraaid voordat je met LS aan de slag gaat?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:53:
Het lukt alleen met een lightscribe dvd recorder
De brander in de MD8800 ondersteunt lightscribe. ;)

Maar je hebt er inderdaad speciale cd's en dvd's voor nodig zoals The Eagle al aangeeft.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteraard de juiste dvd's en de brander onderstuent het wel zoals the crow zegt. Het probleem is dat ik bij Nero nergens de mogelijkheid zie om een Lightscribe covers te branden. Ook bij Sonic niet ondanks de installatie van de drivers. Bij Medion.com staan ook geen updates van de firmware dus ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen andere met hetzelfde PC wel lightscribe branden?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

In de 'cover designer' zijn er geen opties voor Lightscribe?
En anders iets van Lightscribe Simple Labeler gebruiken. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
@ the crow
Klopt, bij Cover Disigner zijn er geen opties voor Lightscribe.
Ook met Lightscribe Simple Labeler zojuist geprobeerd maar bij 'station' staat "Geen Lightscribe-stations gevonden".

Nog andere tips?

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-02 21:07

_AvA_

en dat ben zo.

Firmware updaten?

Droogkloot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het probleem ergens anders ligt. Ik heb bij de aanschaf van de computer een tweede Win XP geinstaleerd en die altijd gebruikt. Op de oude Win XP, die nog op de computer staat, werkt Lighscribe weer wel. Het wordt blijkbaar tijd om een nieuwe Win XP te instaleren want het probleem ligt kennelijk ergens anders en niet zo zeer aan de firmware of wat dan ook want die heb ik ook geupdate.

Bedankt voor al jullie reacties en de topic kan in principe dicht.
Pagina: 1