Toon posts:

voeding vs videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
ik wil een nieuwe videokaart installeren
spec van de videokaart staat dat er min 300w verbruikt wordt.
ik geloof dat de spec zegt dat mijn pc 185W verbruikt?

kan het kwaad als ik een nieuwe kaart installeer op mijn pc ( P4 2800 Mhz Compaq D530 small form)
klapt dan mijn voeding eruit?
of werkt de kaart niet optimaal?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Die voeding van een D530 is denk ik niet berekend op een dikke videokaart, deze machines zijn van oorsprong natuurlijk Business Desktops.

Ik denk eerder dat je pc niet op zal starten omdat die VGA kaart te veel stroom wil trekken van de voeding.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 02-02-2007 13:39 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:38:
Die voeding van een D530 is denk ik niet berekend op een dikke videokaart, deze machines zijn van oorsprong natuurlijk Business Desktops.

Ik denk eerder dat je pc niet op zal starten omdat die VGA kaart te veel stroom wil trekken van de voeding.
ok thnx,
Ik zit nu met die onboard kaart waar ik totaal niet happy mee ben, ik heb zitten kijken naar een ati radeon 9250 256mb low profile ( geen actieve fan) maar ik kan nergens vinden wat voor wattage deze verbruikt ten opzichten van mijn voeding ( de watt die een kaart gebruikt zoals aangegeven staat in specs dat is toch wanneer deze kaart op zijn piek draait? bv 300watt is toch niet continue?_

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik denk niet dat het 300Watt contunue is, maar vergeet niet dat die 185 watt verdeeld moet worden over alle onderdelen van die pc.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap