Toon posts:

[Vista] Films laten afspelen op de tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
via xp keek ik mijn film die op de pc staan op de tv via een videokabel
nu gebruik ik vista en dat lukt niet meer.
de connectie is er wel want ik zie mn achtergrond wel op de tv
maar de videobeelden willen niet.
ik kan nergens vinden waar ik die instellingen kan veranderen
mijn nvidia control panel is erg beperkt.
volgens mij moet ik dat daar veranderen.
heb vista home primium
videokaart nvidia 7600GS
de pc is nieuw en is vista geschikt.

wie kan mij helpen???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT :)

Omdat je nieuw bent even wat tips: ik maak de topictitel even af, alleen '[vista]' zegt zo weinig. Overigens is je topic zo nogal lastig te lezen. Gebruik de volgende keren ajb even hoofdletters en druk niet zelf op enter: het afbreken van zinnen doet de forumsoftware wel voor je. Enters zijn er alleen om het einde van een paragraaf aan te duiden :)

Als ik mag gokken wil je kijken naar de overlay settings. (Klik op de link voor tips hierover).
Schakel het even helemaal uit in je afspeelprogramma (welke?) of open eerst een andere file, pauseer die en open dan pas hetgeen je wilt afspelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan idd als ik via beeld instellingen het 2e scherm de tv als hoofdbeeldscherm selecteer de film op te kijken en doet de pc niks meer maar de optie moet er toch ook weer zijn dat ik de pc kan gebruiken en tegelijk film kijk via de televisie.

had perongelijk op tab gedrukt waardoor ik het kopje vergeten was, bedankt dat je het even voor me hebt ingevult.

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02-2025
Afspeelprogramma ff vermelden.. Ik heb zelf problemen gehad met BSPlayer op Vista Business. Het geluid liep wel gewoon maar het beeld bleef zwart.
Ik denk dat het aan je programmaatje ligt eerlijk gezegd...

Verwijderd

Ik heb het met mediacenter en de nieuwste ATI drivers: ik kon altijd in ati center aangeven hoe video moest worden afgespeeld en waar, de optie is verdwenen.

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 14:25
WMP > Extra > Opties > Prestaties > Geavanceerd > Vikje bij overlays uitzetten. Krijg je dan wel beeld?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik windows media player of powerdvd

onder xp deed ie het dus wel en onder vista niet

als ik kijk in WMP heb ik geen Geavanceerd > Vikje bij overlays uitzetten
bij power dvd>opties> video >geavanceerd kan ik geen vinkjes wijzigen waardoor ik volledige scherm op sec. beeld niet kan aanvinken

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 01:01 ]

Pagina: 1