Ik heb een raar probleem. Ik heb een systeem gemaakt voor een manege waar een aantal gegevens in kolmmon weergegeven worden. Alleen is er een probleem met de uitlijning van een van de kolommen. Neem bijvoorbeeld deze link competitionSignin.php?view=event.details&eventId=15. Als ik daar op mijn server op de pc waar ik dit op maak bekijk dan is de meest rechtse kolom met de gehele inhoud rechts uitgelijnd. Maar op de link die ik gestuurd heb is alles in de rechtse kolom gecentreerd. Dit met IE want FF geeft het overal goed weer.
Ik weet zeker dat alle bestanden op de online server en de server op mijn pc identiek zijn en ik bekijk de twee verschillende plaatsen in tabbladen in hetzelfde IE7 venster. Ik heb echt geen flauw benul wat er aan de hand kan zijn ik heb geprobeerd text-align: right op andere plaatsen te zetten of !important toe te voegen. Maar het mocht alemaal niet baten. Weet iemand welke fout ik hier gemaakt heb??
Ik weet zeker dat alle bestanden op de online server en de server op mijn pc identiek zijn en ik bekijk de twee verschillende plaatsen in tabbladen in hetzelfde IE7 venster. Ik heb echt geen flauw benul wat er aan de hand kan zijn ik heb geprobeerd text-align: right op andere plaatsen te zetten of !important toe te voegen. Maar het mocht alemaal niet baten. Weet iemand welke fout ik hier gemaakt heb??