Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus heb maar nieuw topic aangemaakt. ben een dikke GoT-NooB :)

Anyways, Ik was benieuwd of iemand mij kon vertellen of er mogelijkheden zijn om een gps systeem te laten draaien op een w800i. Met bijvoorbeeld de route66? software? In de auto heb ik een bluetooth GPS systeem.

Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.

Groeten,
Jan-Willem

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

Er is wel software die je kan gebruiken op een Java telefoon: Nav4all. Deze haalt de route op via GPRS, dus het gebruik is niet gratis. (Mits je zo'n onbeperkt abonnement hebt).

Schijnt wel goed te werken.

Kijk ook hier > [Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon < eens.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 02-02-2007 12:25 ]

Twitter

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-11 22:50
Ik ben zelf ook al ene tijdje hard aan het zoeken naar een Navigatie software die de kaarten op de MS Duo stick zet. Dit bestaat volgens mij niet :( Althans ik ben hetn og neit tegen gekomen.

Ik heb ook de w800i, dus voorlopig blijft nav4all de enigste optie.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dennahz schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:24:
Er is wel software die je kan gebruiken op een Java telefoon: Nav4all. Deze haalt de route op via GPRS, dus het gebruik is niet gratis. (Mits je zo'n onbeperkt abonnement hebt).

Schijnt wel goed te werken.

Kijk ook hier > [Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon < eens.
Verder hebben we natuurlijk ook nog het centrale W800 topic waar je met vragen over dit toestel terecht kunt :)

Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.