ik heb een probleem sinds ik de nieuwe versie van remote desktop heb geinstalleerd ( was een windows uipdate.)
ik snap er niets van. hiermee nam ik altijd de dektop van de server over.
ik krijg de melding dat er al een verbinding metd e console van deze computer is, en er geen ineuwe gestart kan worden.
ik neem aan de de console van de server bedoeld wordt? of de console van de client?
het vreemde is dat er ook geen "niet afgesloten" remote desktop sessies zijn.
op een de pc van een collega (met zijn gebruikersnaam en wachtwoord, en de oudere versie van remote desktop) werkt hetw el. op weer een andere pc van een andere collega doet werkt het ook, en daar staat ook de nieuwe versie van remote desktop op.
ik tast nu dus volledig in het duister. wat kan er aan de hand zijn ?
ik snap er niets van. hiermee nam ik altijd de dektop van de server over.
ik krijg de melding dat er al een verbinding metd e console van deze computer is, en er geen ineuwe gestart kan worden.
ik neem aan de de console van de server bedoeld wordt? of de console van de client?
het vreemde is dat er ook geen "niet afgesloten" remote desktop sessies zijn.
op een de pc van een collega (met zijn gebruikersnaam en wachtwoord, en de oudere versie van remote desktop) werkt hetw el. op weer een andere pc van een andere collega doet werkt het ook, en daar staat ook de nieuwe versie van remote desktop op.
ik tast nu dus volledig in het duister. wat kan er aan de hand zijn ?