KPN Mobiel internet (HSDPA) + VPN

Pagina: 1
Acties:
  • 928 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 18:22
Wij hebben hier een aantal KPN Mobiel Internet kaarten (model 710, wat een Huawei E620 is).

Het probleem is dat we geen connectie met onze terminal server kunnen maken, ik krijg een foutmelding dat de server niet bereikbaar is.

Via KPN Kaart
De internetverbinding is goed
De VPN connectie wordt correct gemaakt
Terminal server gaat mis.

Via WLAN thuis (KPN IPB) werkt alles wel goed.
Via een Vodafone UMTS kaart werkt het ook.

Voor de VPN verbinding hebben wij een Juniper Netscreen-5e staan en op de PC's draait de Netscreen Remote software met versie 10.5.1.

De KPN helpdesk weet het niet meer. Dit is de laatste poging om het werkend te krijgen anders mag de KPN verkoper de hele zooi weer ophalen en laten we Vodafone komen. Alleen is de HSDPA dekking van de KPN beter.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:32

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Stel de dial-in van je VPN is in op accept all ;) Een modemverbinding is namelijk trager dan een kabel/adsl verbindin ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 18:22
KatirZan schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:12:
Stel de dial-in van je VPN is in op accept all ;) Een modemverbinding is namelijk trager dan een kabel/adsl verbindin ;)
Waarom werkt het dan wel via een Vodafone UMTS kaart?

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208844

Ik heb precies het zelfde probleem alleen heb ik de cisco vpn client. Hier kan ik geen optie "accept all " vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:51

-d-

Ik had hetzelfde probleem met HSDPA/VPN (Cisco). Het aanpassen van m'n VPN van TCP naar UDP heeft het probleem opgelost.

Anoniem: 208844

Mijn probleem is opgelost door 1: de update van de kpn software te updaten en 2: de instelling snelle internet naar internet te zetten
Pagina: 1