Toon posts:

Audio & Asus A7V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers & audio fanatics ...

ik had ff een vraagje over de combo -
terratec DMX geluidskaart - op de asus
A7V ; is dit een goede keus ?

Werkt de terratec beter op de A7V dan
de sblive ? (mijn 1ste keus was eigenlijk een sblive, totdat ik hoorde dat de sb & A7V niet zo goed samenwerken...)

thanx y'all :)

Verwijderd

Ik heb de A7V en de SBlive en ik heb geen problemen hoor! Systeem is heel stabiel, in het begin wel veel gezeik gehad, maar dat kwam door Geforce2 + A7V, met de nieuwere drivers is dat probleem ook over.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb ook de a7v en de sblive1024 en de terratec 512i digital
die terratec zit in pci6 en die sblive in pci5

geen problemen hier hoor

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

geen problemen hier hoor

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

geen problemen hier hoor

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
heb hier ook een sblive en een a7v, geen problemen hier in w2k, winME, win98 en whistler :)

mijn sblive zit in PCIslot 3 en deelt zijn irq met de geforce2mx en met de acpi, in w2k deelt ie het met nog een paar andere ook.
In w2k deelt ie irq 9 met 8 dingen, waaronder gf2mx, sblive, acpi, promiseATA100, 2 realtek kaartjes en nog wat dingen die ik niet direct weet.
Wel zeker LiveWare installen maar da's wel logisch dacht ik :)

Verwijderd

Topicstarter
hartelijk bedankt voor jullie commentaar !!
ik denk dat ik dan toch voor die creative sblive ga (mits iemand mij in de tussentijd er nog van kan overtuigen dat de terratec DMX toch beter is dan de sbliveplayer....)

thanx again iedereen! :)

Verwijderd

Nou, ik heb persoonlijk geen ervaringen met dit type terratec, maar ik kan je wel vertellen dat Terratec over het algemeen zeer goede geluidskaarten maakt (creative overigens ook), de waarden zijn meestal echt absurd voor een geluidskaart. Meestal zijn ze ook wat duurder, dus dat is misschien een minpuntje, maar mooie kaarten zijn het absoluut!
Pagina: 1