Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Live OneCare - installatie duurt erg lang*

Pagina: 1
Acties:

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Topicstarter
Vanmiddag Windows Live OneCare gekocht.

Norton 2007 doet het namelijk niet.

Installatie ging super, lekker snel maar hij is nu al vier uur aan het scannen van de
bestanden. En heel irritant is dat hij niet telt. Na vier uur staat hij nog steeds op 0%.
Hij is nog wel steeds bezig.

Iemand meer ervaring met dit pakket?

Everything Can Help!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Gebruik het zelf al een tijd. Werkt prima wat mij betreft. Lekker makkelijk set en forget. Jammer dat er geen 64bit versie van is though..

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Topicstarter
Duurt dat bij jou ook zo extreem lang dan?

Everything Can Help!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Verre van.

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Topicstarter
hij is nog steeds bezig, 5 uur al nu

Everything Can Help!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Mijn ervaring met OneCare is dat het sowieso langzaam is. Als hij iets vindt en ik aangeef dat ik het wil negeren, krijg ik toch een venstertje "OneCare doet wat u gevraagd heeft" wat vervolgens 5 minuten blijft staan. Om één f*cking klein bestandje van 600 kilobyte te negeren :/

De firewall vind ik ook irritant, aangezien OneCare ongelofelijk gaat zeuren als je hem helemaal uitschakelt. Maar als je hem aan laat staan en een vinkje 'Automatisch' vergeet uit te schakelen schakelt hij lekker tussen 83 verschillende instellingen (dat kan hij dan weer wél snel) waardoor je er uiteindelijk weinig aan hebt.

* Alex) is betatester geweest, maar zou het hoogstens een 6 geven

We are shaping the future

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb het nu ook geinstalleerd staan op 3 PC's bij mij thuis en ik moet zeggen: Fantastisch! Ik heb 2 vista-systemen en 1 XP-Pro, en bij alle 3 heb ik geen last van traagheid.
Ik maak elke week een automatische backup (van alleen de C-Schijf! dit kan je selecteren, anders wortie idd langzaam!) naar mijn externe ethernet-hdd, en ik moet zeggen, wanneer hij dan dus gecrasht is, zet je een ghost terug of, je installeert hem helemaal opnieuw, en onecare zorgt voor backup! Wanneer ik tegenslagen tegenkom of langzaam wordendheid, meld ik het meteen!

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Ehm elevator, het is niet de installatie die lang duurt, het is juist het scannen.

Om terug ontopic te gaan: OneCare is gewoon langzaam wat dat betreft, hopelijk wordt dat bij een volgende versie verholpen.

We are shaping the future

Pagina: 1