Outlook 2007 beta 2 verlopen > geen export mail mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Mooi is dat. beta 2 van Office die ik hier heb draaien is vandaag verlopen, en nou werkt Outlook dus niet meer. Op zich geen probleem, maar ook de import / export buttons zijn gedeactiveerd!? Dus ik ben lekker al m'n mail kwijt sinds m'n laatste backup, aangezien ik die niet meer outlook uit krijg?!?! WTF?

Iemand enig idee of m'n mail nog te redden is, voor ik de beta moet verwijderen?! Dit zou echt #$% zijn... 8)7

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
Just a thought. Download de Office 2007 trial. Installeer die over je beta heen en exporteer vervolgens je berichten.

Maak vooraf wel even een kopie van je .pst bestand (better save than sorry.

Hans van Zijl

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan natuurlijk even zoeken naar de emailtjes. Die zijn vaak opgeslagen als .pst en moet je even verder zoeken :)

Wauw, een sig!

• The Fittest
Thx voor de top snelle reactie! Heb inderdaad nu de .pst opgezocht in de application data map.... hopen dat dit het red. Wel een crappy zaak van MS toch? Lekker handig bedacht weer van die briljante jongens in Seatlle...

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
The Fittest schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:16:
Thx voor de top snelle reactie! Heb inderdaad nu de .pst opgezocht in de application data map.... hopen dat dit het red. Wel een crappy zaak van MS toch? Lekker handig bedacht weer van die briljante jongens in Seatlle...
Ff offtopic reactie, jij gebruikt beta software met een einddatum op dagelijkse mail en je vind het crappy dat je mail kwijt bent nadat de tijdslimiet voorbij is???

Volgens mij hebben jij en MS een ander idee van beta. IMHO mag je blij zijn dat je niet ergens halverwege tijdens gebruik van de beta mail kwijtgeraakt bent.

• The Fittest
Gomez12 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:37:
[...]

Ff offtopic reactie, jij gebruikt beta software met een einddatum op dagelijkse mail en je vind het crappy dat je mail kwijt bent nadat de tijdslimiet voorbij is???

Volgens mij hebben jij en MS een ander idee van beta. IMHO mag je blij zijn dat je niet ergens halverwege tijdens gebruik van de beta mail kwijtgeraakt bent.
Als ik 6 maanden een beta kan gebruiken, ga ik het uiteraard in dagelijks gebruik testen. Je dacht dat ik die beta ergens op een aparte 'beta' computer neer ging zetten om zo af en toe er eens tegenaan te staren? 8)7

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

The Fittest schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:41:
[...]

Als ik 6 maanden een beta kan gebruiken, ga ik het uiteraard in dagelijks gebruik testen. Je dacht dat ik die beta ergens op een aparte 'beta' computer neer ging zetten om zo af en toe er eens tegenaan te staren? 8)7
Dan moet het ook geen probleem zijn dat wanneer de beta verlopen is dat je mail etc. kwijt bent.

computer voor alle werkzaamheden

• The Fittest
Ja...Ik ga hier wel even niet verder op in. Lijkt me niet van enige waarde voor de overige gebruikers.

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft. Je kunt inderdaad de .pst backuppen. Maar de beta laat na uninstall ook alle persoonlijke bestanden staan. Je kunt dus gewoon de def. versie hierna installeren en als het goed is heb je gewoon nog al je mail etc.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

The Fittest schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:58:
Ja...Ik ga hier wel even niet verder op in. Lijkt me niet van enige waarde voor de overige gebruikers.

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft. Je kunt inderdaad de .pst backuppen. Maar de beta laat na uninstall ook alle persoonlijke bestanden staan. Je kunt dus gewoon de def. versie hierna installeren en als het goed is heb je gewoon nog al je mail etc.
Dat klopt.

Een en ander staat vermeld in de beta forums van Office 2007. Verder is het ook zo dat beta-produkten verlopen en dat had je kunnen weten toen je de beta had gedownload want bij Office 2007 en bij Technical Release 2 is dat expliciet vermeld.

Verder is het, onafhankelijk van de versie, handig om sowieso eens in de zoveel tijd een backup te maken naar PST en deze te bewaren op DVD-RW, USB-stick of iets dergelijks want ik heb al voldoende topics voorbij zien komen op GoT omtrent corrupte PST's of gecrashte HDD's.

Hint: PST's niet over netwerk-mappings gebruiken; een support van Microsoft!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
MAX3400 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:02:
[...]

Hint: PST's niet over netwerk-mappings gebruiken; een support van Microsoft!
We gaan off-topic maar zie hierover KB297019
De redenen die Microsoft hier aangeeft zijn op zichzelf logisch en met gezond verstand kon je het ook bedenken. Voor MS is echter nog veel belangrijker dat men niet wil dat men op deze manier de aanschaf van Exchange kan omzeilen >:)

Hans van Zijl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jwpmzijl schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:08:
[...]

We gaan off-topic maar zie hierover KB297019
De redenen die Microsoft hier aangeeft zijn op zichzelf logisch en met gezond verstand kon je het ook bedenken. Voor MS is echter nog veel belangrijker dat men niet wil dat men op deze manier de aanschaf van Exchange kan omzeilen >:)
Ik zie nu trouwens mijn type-fout pas in mijn vorige reply... :+
Hint: PST's niet over netwerk-mappings gebruiken; Geen support van Microsoft!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nee. Het is crappy van jou dat je terwijl Office 2007 al ruim 2 maanden te verkrijgen is dat je nog steeds een beta versie van Office 2007 draait. Alle beta's verlopen van Microsoft, dat doen ze al sinds Windows 2000 en Office 2000. ;)

Wat betreft Outlook: Gewoon outlook.pst kopieren naar een verse installatie van Office 2007. ;)

Zullen we dit topic maar verder laten rusten ipv steeds weer dezelfde dingen roepen?

[ Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 04-02-2007 10:53 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1