Toon posts:

broncode naar werkbaar .exe bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje:
Voor school moet ik een wekstuk maken over versleutelingen en dus ook over de vignere versleuteling. Ik kwam op internet een handig programmatje tegen waar je diezelfde vignere verlsuetlingen kunt ontcijferen.

Nu is het van belang dat het programma precies weet hoe vaak welke letter voorkomt. De maker heeft dat in het in het engels gedaan, in het nederlands is dat natuurlijk anders, dus ik had de broncode aangepast (die er bij zat) en de letter frequenties deden het.

Maar een problee, hoe krijg ik die nieuwe bron code tot een werkbaar .exe bestand, het enige dat ik weet is dat het programma werkte onder ms-dos.

alvast bedankt vast voor jullie antwoord :)

Dit is de nieuwe broncode:
woei, hier stond een enorme lap code

[ Voor 96% gewijzigd door RobIII op 02-02-2007 00:41 ]

Verwijderd

Zegt een compiler je iets? in dit geval een C compiler 8)7

edit:

btw, ik denk dat het ook wel lukt om die als windows progsel te compilen, denk ook wel onder linux

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 00:30 ]

Verwijderd

Je bent zowat speciaal geregistreerd om ons jouw huiswerk te laten maken? Da's aardig van je, maar google ff op c/c++ compilers :P

Verwijderd

Topicstarter
nou, dat niet alleen :) maar ik heb geen idee hoe dit moet. bedankt iig voor je antwoord

Verwijderd

Topicstarter
is die van microsoft visualc++ trouwens goed?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Code wordt doorgaans gecompileerd om uitvoerbaar te zijn (en anders geïnterpreteerd). Anyway, dit is nog pré les 1 programmeren en helaas verwachten we hier in PRG wel een piepkleinbeetje niveau ;)

Welke compiler goed is mag je helemaal zelf bepalen aan de hand van je eisen; de ene is beter dan de ander maar dat is afhankelijk van wat je er van eist. Er is geen "dé" compiler. Mijn advies is dan ook dat je je gewoon even verdiept in de materie (of desnoods op school hierover vragen stelt; je zit er immers om iets te leren ;) ).

Je bent hier van harte welkom als je concrete vragen hebt, maar met zo'n lap code dumpen (zonder [code] tags) kom je hier niet weg ;) Lees voordat je een nieuw topic opent eens ons beleid en in het bijzonder het quickstart gedeelte daaruit.

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 02-02-2007 00:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.