NOS - Meet (voor de live Distro-wars!)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Matched: meet, nos
Het begint weer onrustig te worden in /23. Na een tijdje van relatieve rust worden er weer vaker ongeregeldheden opgemerkt in het anders zo rustige NOS-forum. Ik de net geopende NOS-kroeg wordt er al over gesproken....

Het wordt weer tijd voor een real-life meet! Komt allen van uw zolderkamer! Stop even met sudo'en, apt-getten, emergen of yummen. Er wacht echt bier in de echte NOS-kroeg!

Traditiegetrouw vindt de meet plaats in Utrecht, maar andere locaties zijn ook mogelijk!

Als datum noem ik 17 Maart. Deze datum staat nu toch wel redelijk vast, maar je weet maar nooit!

Spui al je ideeen, beklagingen en ander zaken hier en het gaat zeker een leuke meet worden!

Deelnemers:
Hoppa!
Afbeeldingslocatie: http://meeting-manager.nl/135/table.png]
Inschrijven kan hier.

Er is besloten naar utrecht te gaan. Dit in verband met bereikbaarheid en aantal aanwezige users. Mocht je je echt heel erg benadeeld voelen hierdoor, kun je me altijd DM-en. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Jk_W op 08-02-2007 01:04 ]

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:10
Geen matches
* Wormaap wil ook meedoen (onder voorbehoud uiteraard, kan zijn dat ik ineens werk heb ofzo :P)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Dat is mooi! Zit ik iig al niet alleen in de kroeg ;)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
Okee, deze keer ga ik echt proberen op te komen dagen. 3x scheepsrecht he...

Saved by the buoyancy of citrus

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Geen matches
Er zit een kans in dat ik kom (maar pin me er niet op vast ;) ).

0.0

• cherwin
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hmmm een NOS meet, zal ik het erop wagen? :P

Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Ja hee! Al die onzekere aanmeldingen....

Dit is DE dag van 2007, zoiets plan je toch vrij in je agenda?!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
count me in.
belgie, vanaf 1400 oid.

mag ik niet een keer zo'n draadje aanmaken? :P (JK_W was jij er in mei of oct?)

Cafe jos in nijmegen lijkt me ook cool.
Reden: ik heb nu paar x slechte ervaring met de belgie (bier op rekening dat we niet gedronken hebben voor toch >10E, vieze glazen, en ook gewoon bedorven bier).

Sowieso is Nijmegen ook wel een prima stad :)

[ Voor 52% gewijzigd door Boudewijn op 02-02-2007 01:18 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Boudewijn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:15:
Sowieso is Nijmegen ook wel een prima stad :)
Agrees, maar of ik kom is een 2... :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Matched: meet
ja vast wel , toch? ;)

IRL distro-wars heb ik wel zin in.
Gentoo'ers aller steden, verenigt u (en bash de bsd'ers)

Poll: Meet in Utrecht of Nijmegen?
Utrecht
Nijmegen
Anders (vertel...)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=165082&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Geen matches
Hi everybody, I'm eamelink, and I'm an addict :w

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
Pfff, komt die boudewijn weer aan :P Het is gewoon Utrecht, want dat is centraal. Helaas ga ik er (weer) niet bij zijn, Aus - Utrecht is ietsje te veel van het goede!

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
Zwerver, waarom blaat jij daarover mee als je toch niet komt?

ik weet sowieso al een paar mensen hier die nijm. fijner vinden.
Sowieso: polletje, dan zien we het vanzelf wel.
Het is maar een voorstel he ;)

• Zwerver
  • Niet online
Geen matches
Boudewijn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 02:13:
Zwerver, waarom blaat jij daarover mee als je toch niet komt?

ik weet sowieso al een paar mensen hier die nijm. fijner vinden.
Sowieso: polletje, dan zien we het vanzelf wel.
Het is maar een voorstel he ;)
Omdat ik altijd overal over mee blaat, dat weet je zo onderhand toch wel :*

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
jep ik ook.
beetje terugklooien kan geen kwaad :>

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik heb anders gestemt. Dit omdat ik dan met de trein zou moeten komen. Op zich geen moeite. Alleen ik kom uit groningen. Nog geen OV kaart ergo word dat dus een duur grapje :P

Daarom gaat mijn stem naar een stad in het noorden( zwolle, groningen of leeuwarden)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
Jaaaa Nijmegen, Nijmegen, dan kom ik met de fiets :+

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Geen matches
Ik wil wel, als het lukt het te onthouden. Al is het alleen maar om Gentoo te promoten. Maar dan moet het wel in Utrecht of Den Haag :P.

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Boudewijn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:15:
count me in.
belgie, vanaf 1400 oid.

mag ik niet een keer zo'n draadje aanmaken? :P (JK_W was jij er in mei of oct?)
Vorige meet? Tuurlijk! Die in oktober was dat. :)
En volgende meet-draadje mag jij wel aanmaken hoor, als je daar heel gelukkig van wordt. 8)

• Creepy
  • Laatst online: 08:16

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zullen we alvast afspreken dat ik de meeting weer vergeet? :P *rent*

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Jk_W schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:32:
[...]

Vorige meet? Tuurlijk! Die in oktober was dat. :)
En volgende meet-draadje mag jij wel aanmaken hoor, als je daar heel gelukkig van wordt. 8)
you've made my day ;)
GX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:20:
Ik wil wel, als het lukt het te onthouden. Al is het alleen maar om Gentoo te promoten. Maar dan moet het wel in Utrecht of Den Haag :P.
goh wat een commitment ;)
Touchdomex schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:13:
Ik heb anders gestemt. Dit omdat ik dan met de trein zou moeten komen. Op zich geen moeite. Alleen ik kom uit groningen. Nog geen OV kaart ergo word dat dus een duur grapje :P

Daarom gaat mijn stem naar een stad in het noorden( zwolle, groningen of leeuwarden)
is een meet in je eentje ook een meet? :+

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Geen matches
Delft - Utrecht = wel ok
Delft - Nijmegen = niet ok

Mocht ik er bij kunnen zijn, moet het wel (zoals ik ook eerder postte) in het welvarende westen zijn, niet ergens ver weg in het boeren land :p

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
tsja waarom telkens utrecht?
op zich was het vorige keer ook prima hoor, maar de belgie zit wel altijd echt te vol 's avonds. dat is vrij jammer vind ik.

alhoewel het Neutje prima was vorige keer, maar ik geloof dat ik daar niet meer hoef te proberen bier te krijgen ;)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Boudewijn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:21:

is een meet in je eentje ook een meet? :+
Misschien kan ik ook nog wel eventjes langs mijn oma gaan :Y) Vind het ook altijd wel leuk als ik weer eens langskom :P. Kun je ook inschrijven als misschien O-)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

mwa als jij lekker met je oma gaat zuipen gaan wij wel een meet doen met de mede-NOSers.
<nerd>
mischien kunnen we wel met GPRS een internet verbinding opzetten met SSH+IRC en kun je meedoen?
</nerd>

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Boudewijn schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:05:
mwa als jij lekker met je oma gaat zuipen gaan wij wel een meet doen met de mede-NOSers.
<nerd>
mischien kunnen we wel met GPRS een internet verbinding opzetten met SSH+IRC en kun je meedoen?
</nerd>
Mijn oma woont in Nijmegen ;) Daarom.

Maar ik wil wel :P moet alleen nog een aantal dingen regelen. Dus daarom ook de misschien

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
JK_W schrijf me nou eens in.
luie aap.

ideetje om de poll in de TS op te nemen?

• GX

GX

Nee.

Geen matches
Mijn bereidheid buiten de randstad te treden bestaat haast niet; tenzij het met een vliegtuig gebeurd of voor werk :P

Desondanks, waarom sta ik er nog niet bij :(

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Matched: nos
*O*

Kies vooral een centrale plek, Nijmegen is dat niet (ja voor Europa misschien :P )

Boudewijn, ga je je dit keer wel gedragen? Anders moeten we misschien een NOS-IRL-kroeg-tempban bedenken >:)

Traditioneel gezien zijn Live distro wars toegestaan, internetten/irc'en eigenlijk niet :)

[ Voor 18% gewijzigd door zomertje op 03-02-2007 13:55 ]

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
zozo en dat wil jij af gaan dwingen?

ik ben wel een kop groter he ;)

• Zwerver
  • Niet online
Geen matches
Boudewijn schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:39:
zozo en dat wil jij af gaan dwingen?

ik ben wel een kop groter he ;)
Pas maar op anders kom ik speciaal om jou een lesje te lezen "even" overvliegen B-) -O-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b komt vrijwel zeker waar dan ook het is :P

Mijn stem ging natuurlijk naar Nijmegen - waarbij ik bij wijze van omkoperij ook kan melden dat ik behoorlijk wat logeerplek op 10 min lopen van het station beschikbaar heb :z
En heb er Gentoo, Debian, NetBSD, NextStep en Solaris draaien, dus neutraal terrein - eh, zolang je niet specs mee gaat tellen :+

Maar eigenlijk ben ik vooral met Boudewijn eens dat Utrecht vaak erg druk is (eh, en wegens het feit dat meets, ook non-GoT, *altijd* daar gehouden worden zou een keer iets anders ook wel aangenaam zijn). Mits slaapplek mogelijk zou Grunn zoals Touchdomex zegt ook niet mis zijn (eh, zolang we niet weer allemaal TBC oplopen in het Paard van Troje :+ )

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 05-02-2007 00:15 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
De locatie maakt mij niet zoveel uit. Nijmegen is ook nog best bereisbaar! Een keer ergens buiten Utrecht kan idd wel eens een opluchting zijn.

Zijn er in nijmegen ook leuke kroegjes en goedkope eettentjes? Zo ja welke? Dat kan mensen iig al sneller over de streep trekken. :)

• Zwerver
  • Niet online
Geen matches
Jk_W schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:20:
De locatie maakt mij niet zoveel uit. Nijmegen is ook nog best bereisbaar! Een keer ergens buiten Utrecht kan idd wel eens een opluchting zijn.

Zijn er in nijmegen ook leuke kroegjes en goedkope eettentjes? Zo ja welke? Dat kan mensen iig al sneller over de streep trekken. :)
Aangezien Nijmegen zo'n beetje _de_ uitgaansstad in die regio is (don't think that's Arnhem :r) is er genoeg te beleven. Voor echt goedkope eettentjes zou je w.s. nog het best naar de Waalkade kunnen gaan, daar zitten er een aantal die studentenmenu's hebben :)

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen matches
Jk_W schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:20:

Leuke kroegjes zat - Jos is voor de bier- en whiskyliefhebbers hemels, maar zat andere dingen, paar voorbeelden:

- Blaauwe Hand (16e eeuwse kroeg, alleen waarschijnlijk wel overvol, aangezien het niet groter geworden is in die tijd)
- Odessa (erg gezellige jazzcafe waar de Erasmus-studenten uithangen)
- De Hemel (stadsbrouwerij en proeflokaal voor die goddelijke bieren)
- Sterre (erg hippe loungebar, voor als je meer zin hebt in thee of subtiele cocktails soms alleen erg arrogante publiek waar je graag Boudewijn op los zou willen laten >:) )
- Compagnie (bewijst dat niet *alle* kroegen in de Molenstraat van Kooistra hoeven zijn, gelijk een van de betere kroegen, evenals Tempelier en van Rijn iets verderop)

Zowel Blaauwe Hand als Compagnie hebben ook eten (waarbij dat van Compagnie niet duurder is dat dat steakgeval van de vorige keer en zowaar erg hoog aangeschreven staat). Verder is er natuurlijk een Mr Jacks, maarja, dat dat niet gewenst is was al duidelijk :+

Oslik blyat! Oslik!

• Osiris
  • Niet online
Geen matches
Helaas, het Gentoo-team zal mijn bijdrage aan de wars moeten missen, daar mijn 17 maart al praktisch geheel volgeplant staat, als ik m'n agenda moet geloven.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
Zwerver schreef op zondag 04 februari 2007 @ 04:09:
[...]

Pas maar op anders kom ik speciaal om jou een lesje te lezen "even" overvliegen B-) -O-
daar houd ik je aan :)

ik vind nijmegen ook weer eens leuk, heb utrecht wel een beetje gezien.

• cherwin
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geen matches
Zwerver schreef op maandag 05 februari 2007 @ 01:15:
[...]

Aangezien Nijmegen zo'n beetje _de_ uitgaansstad in die regio is (don't think that's Arnhem :r) is er genoeg te beleven. Voor echt goedkope eettentjes zou je w.s. nog het best naar de Waalkade kunnen gaan, daar zitten er een aantal die studentenmenu's hebben :)
Geen FUD over Arnhem verspreiden aub!

Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
dion_b schreef op maandag 05 februari 2007 @ 01:45:
[...]

Leuke kroegjes zat - Jos is voor de bier- en whiskyliefhebbers hemels, maar zat andere dingen, paar voorbeelden:

- Blaauwe Hand (16e eeuwse kroeg, alleen waarschijnlijk wel overvol, aangezien het niet groter geworden is in die tijd)
- Odessa (erg gezellige jazzcafe waar de Erasmus-studenten uithangen)
- De Hemel (stadsbrouwerij en proeflokaal voor die goddelijke bieren)
- Sterre (erg hippe loungebar, voor als je meer zin hebt in thee of subtiele cocktails soms alleen erg arrogante publiek waar je graag Boudewijn op los zou willen laten >:) )
- Compagnie (bewijst dat niet *alle* kroegen in de Molenstraat van Kooistra hoeven zijn, gelijk een van de betere kroegen, evenals Tempelier en van Rijn iets verderop)

Zowel Blaauwe Hand als Compagnie hebben ook eten (waarbij dat van Compagnie niet duurder is dat dat steakgeval van de vorige keer en zowaar erg hoog aangeschreven staat). Verder is er natuurlijk een Mr Jacks, maarja, dat dat niet gewenst is was al duidelijk :+
Iets als de Blaauwe Hand moeten we eigenlijk zo ongeveer afhuren dan. :+
Hoewel het wel een vreselijk sfeervolle tent is.
cherwin schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:00:
[...]

Geen FUD over Arnhem verspreiden aub!
Iedereen weet toch dat er in Arnhem buiten de Korenmarkt helemaal geen fluit te beleven is. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 05-02-2007 09:32 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
he TS, zou je mijn poll in de startpost op willen nemen?

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 09:45

Blaasvis

Cidora \o/

Geen matches
nijmegen is onmogelijk voor mij. Utrecht is goed te doen.

Nijmegen is ver van centraal :/

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Zo, ik heb de TS weer aangepast en ge-update. Ik weet alleen neit zeker of het zo klopt, want de meeste mensen zijn niet zo duidelijk in het feit of ze een meet alleen leuk vinden, ook willen komen, of misschien komen.

Ik hoop dat het rijtje in de TS nu een beetje klopt. :)

• mithras
  • Niet online
Jk_W schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:24:
Ik weet alleen neit zeker of het zo klopt, want de meeste mensen zijn niet zo duidelijk in het feit of ze een meet alleen leuk vinden, ook willen komen, of misschien komen.
W.m.b., ik kom uit Delft, en dan is Nijmegen niet zo makkelijk om 1-2-3 heen en weer te reizen. Utrecht is geen probleem, en in Nijmegen een slaapplaats zoeken weet ik nog niet, gezien ik nu niet precies weet wat ik de volgende dag te doen heb / moet doen :)

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Geen matches
Ik geef ook geen garanties dat ik/wij komen als het in Nijmegen gaat plaatsvinden.

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Ok....al ik het nu bekijk, lijkt me het het makkelijkst als we het in Utrecht doen. Een redelijk aantal mensen komt alleen als het in Utrecht is (blaasvis, mithras, zomertje misschien). Andersom zijn er net zoveel mensen die alleen komen als het in Nijmegen is. Boudewijn en Dion_b zijn wel voorstanders van Nijmegen, maar zullen ook komen als het in Utrecht is.

Al met al lijkt het mij het beste voor de opkomst om toch Utrecht aan te blijven houden.

• mithras
  • Niet online
Geen matches
Jk_W schreef op maandag 05 februari 2007 @ 13:03:
Ok....al ik het nu bekijk, lijkt me het het makkelijkst als we het in Utrecht doen. Een redelijk aantal mensen komt alleen als het in Utrecht is (blaasvis, mithras, zomertje misschien). Andersom zijn er net zoveel mensen die alleen komen als het in Nijmegen is. Boudewijn en Dion_b zijn wel voorstanders van Nijmegen, maar zullen ook komen als het in Utrecht is.

Al met al lijkt het mij het beste voor de opkomst om toch Utrecht aan te blijven houden.
Je kan beter kijken wie er niet kunnen als het in een andere plaats is. Een voorkeur: ok, maar als mensen niet naar Utrecht kunnen, vind ik het pas een goed argument ;)

Ik weet dus Touchdomex, omdat die uit Groningen moet komen, maar zijn er voor de rest nog anderen?

Verwijderd

Niet om het een of ander, maar er is al sinds jaar en dag bepaald dat de meets in utrecht gehouden worden vanwege de centrale locatie. Ik zie eigenlijk niet in waarom er iedere keer weer zo'n discussie over gehouden moet worden .... Overigens, ik zal er niet zijn ;)

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Geen matches
Mag ik zeuren over de datum O-)
Utrecht vind ik best alleen 17 Maart komt mij niet uit.

Kunnen we daar ook niet een poll van maken?

Last.fm | LinkedIn | Twitter

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
tsja als je zo denkt zoals jij dan verandert er nooit wat en zouden we allemaal nog een PDP11 hebben (bij wijze van, er zijn veel oudere bakken maar goed).

im o moet je open blijven staan voor discussie.
als ik dion_b en ik nou eens zeggen dat we niet komen als het in utrecht is? >:)
neothor schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:39:
Mag ik zeuren over de datum O-)
Utrecht vind ik best alleen 17 Maart komt mij niet uit.

Kunnen we daar ook niet een poll van maken?
Nee.

Wie ben jij uberhaupt? :P

[ Voor 33% gewijzigd door Boudewijn op 05-02-2007 16:41 ]

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Geen matches
Boudewijn schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:40:
als ik dion_b en ik nou eens zeggen dat we niet komen als het in utrecht is? >:)
Dan offeren we dion_b en wordt het zéker Utrecht >:)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
eamelink schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:43:
[...]

Ik tel weer niet mee? :'(

Verwijderd

Boudewijn schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:40:
tsja als je zo denkt zoals jij dan verandert er nooit wat en zouden we allemaal nog een PDP11 hebben (bij wijze van, er zijn veel oudere bakken maar goed).
Er is wat mis met je denkwijze. Omdat de mensen uit /23 uit geheel nederland komen, is het onrealistisch om iets anders dan een centrale locatie voor te stellen als je wilt dat er zoveel mogelijk mensen komen. Dat heeft niets met niet-willen-veranderen te maken iig .... Als jij met een aantal mensen wilt meeten in nijmegen, prima, maar verwacht dan niet dat je een grote opkomst krijgt ...
als ik dion_b en ik nou eens zeggen dat we niet komen als het in utrecht is?
[...]
.......

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
[...]

Precies! ;)

Kom je trouwens ook eamelink? Als het in Utrecht is, kan je natuurlijk bijna niet wegblijven! :)

• mithras
  • Niet online
Zullen we gewoon op de meet (in Utrecht) het over de nieuwe locatie hebben? ;)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
Okay het is dus utrecht geworden.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 09:45

Blaasvis

Cidora \o/

Geen matches
[b][message=27446480,noline]

[...]

Nee.

Jij mag uberhaupt wel eens een cursus sociale vaardigheden volgen. Hij vraagt gewoon iets en jij reageert imho bot.
Je bent geen god zoals je dat zelf denkt.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
dat denk ik totaal niet.
maar ik ken hem niet.

17 maart lijkt me vrij vast-staand?

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Boudewijn schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:19:
dat denk ik totaal niet.
maar ik ken hem niet.
Nou dan moet je maar naar de meet komen met z'n allen, doen we daar wat aan. :+

[ Voor 27% gewijzigd door Cyphax op 05-02-2007 19:44 ]

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Laten we hier nu geen ruzie maken. Ik denk wel dat er hier mensen zijn die beter op hun woorden moeten letten.

Utrecht is gewoon logischer omdat er mensen dan al van ver moeten komen, laat staan Nijmegen. En desnoods gaan we een keer in de buurt van Utrecht rondhangen als Utrecht niet meer voldoet. Er zouden echter toch kroegen zat in Utrecht moeten zijn, en daar moet zeker iets tussenzitten waar we goed passen.

ps R3boot is NOS-mod geweest van 2003 tot juli 2004 :)

[ Voor 6% gewijzigd door zomertje op 05-02-2007 19:53 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
hey mensen sorry dat ik daar straks een beetje onsubtiel was: ik heb vandaag even een giga baaldag.
schone lei?

Verwijderd

Geen matches
Utrecht, Utrecht... Eindhoven is voor mij veel centraler!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/aai.gif

Jij komt toch wel Cyphaxje B)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
O+
Ja ga ik wel vanuit. :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Goh, overweeg je na een jaar afwezig te zijn geweest weer eens op een NOS meet te komen.... is de (voorlopige) datum de dag dat je een housewarming party van een heel goeie vriend hebt! :| Sja. Volgende keer beter? :D

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Had ik hier een lekker lang verhaal getypt over nog meer locaties in Nijmegen, zie ik met mijn slaperige hoofd dat het Utrecht wordt :P

Uhm tjsa, Utrecht vind ik ook wel oké als ik mijn OV kan gebruiken. Moet sowieso eens kijken of ik rond de datum tijd heb... Alleen ken ik Utrecht verder voor geen meter, het enige wat ik er weet is dat de keer dat ik er was zowel de train als de bussen netjes op tijd waren en dat mensen daar je maf aankijken als je met een bigtower onder je arm door het station loopt...
Dus wie daar leuke lokaties weet, doe uw best.

[ Voor 66% gewijzigd door Ultraman op 06-02-2007 03:25 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen matches
[...]

Niks offeren - dion_b komt ook gewoon naar Utreg hoor... :z

Oslik blyat! Oslik!

• GX

GX

Nee.

Geen matches
Nu nog pollen welk (real-life-fysieke-met-echt-bier) cafe het word? :P

Desalniettemin, 17 maart staat genoteerd :).

• mithras
  • Niet online
Geen matches
Uhm, hoe kan ik twee keer komen? Misschien komt mijn eerste ik, mijn tweede ik is iig wel zeker :?

offtopic:
En het is mithras, niet Mithras, heb ik speciaal een nickchange voor aangevraagd :p

[ Voor 47% gewijzigd door mithras op 06-02-2007 21:28 ]

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
dion_b schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:08:
[...]

Niks offeren - dion_b komt ook gewoon naar Utreg hoor... :z
Daar kom je weer goed mee weg. :+

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen matches
Cyphax schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:43:
[...]

Daar kom je weer goed mee weg. :+
Hee, ik ben hier degene die meerdere grote messen en een hakbijl heeft in de keuken. Als er iemand gaat offeren ben ik het zelf wel :z

* dion_b bedenkt zich dat hij nu Nijmegen voor altijd waarschijnlijk gedisqualificeerd heeft op Norman Bates-achtige gronden :+

Oslik blyat! Oslik!

• neothor
Geen matches
Ik zie verder helaas geen andere opmerkingen over de datum dus denk dat ik er weer niet bij kan zijn. :/

[ Voor 49% gewijzigd door neothor op 12-02-2007 23:43 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

okay sorry voor mijn botte 'move' , had even mijn dag niet (en jij was de eerste die voor mijn voeten liep).
tsja jammer als je er niet bij kunt zijn, maar ik gok dat het de 17e wordt (iemand even een erkens-meet in elkaar sleutelen??).

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches

Belangrijk Bericht

Hoppa!
Afbeeldingslocatie: http://meeting-manager.nl/135/table.png
Inschrijven kan hier.

Schrijft u allen in. Bij een inschrijving wordt er ook vanuit gegaan dat je meegaat, kijk dus iig even je agenda na voor je meegaat!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Ik heb de TS geheel aangepast. De poll is eruit, daar het voor mij duidelijk was dat de locatie Utrecht gaat worden. De lijst met deelnemers is ook verwijderd. Dit komt omdat deze onnauwkeurig was. Met het scriptje wat nu is ingevoegd is het duidelijk wie er WEL en NIET mee wil op 17 maart in Utrecht. Iedereen moet zich dus opnieuw inschrijven. Let daar op! Een linkje naar de inschrijvingen kan in de post hierboven gevonden worden en in de TS.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
goed initiatiefje :)

ik kom sowieso graag.
de belgie staat ook al vast?

ik vond btw de steaktent van vorige keer ook prima :)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Waarom is er nu niet een keuze qua datum? Da's ook voor het eerst. :+
Dit is NOS! Keuzevrijheid! ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Lekker handig 17 maart ;(
* Erkens had ook wel eens naar een NOS meet gewild, dan maar weer wachten op de volgende...

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Erkens schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 09:09:
Lekker handig 17 maart ;(
* Erkens had ook wel eens naar een NOS meet gewild, dan maar weer wachten op de volgende...
Daarom...

Nou is het voorlopig nog geen maart dus het lijkt me ERG verstandig om toch even niet zo vast te haken aan die 17 maart. Er zijn meer mensen die niet kunnen op de 17e en normaliter worden altijd om en nabij 4 datums geprikt om uit te kiezen.

• mithras
  • Niet online
Geen matches
Dan het voorstel: keuze tussen 10, 17, 24 en 31 maart?

• neothor
Geen matches
Lijkt me een goed plan.

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Aangepast voor jullie. :)

Hoewel het mij gewoon het makkelijkst lijkt de 17e aan te blijven houden. DAN kunnen mensen er juist alvast rekening mee houden, maar "samen uit, samen thuis", dus ik zal er meer keuzes bijzetten.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Geen matches
Zo, ons ook even ingeschreven.

Dat Steakhouse beviel de vorige keer wel ja :) Die kunnen we er wel in houden.
Belgie voor het eten is ook nog best te doen, erna moeten we gewoon eens rondkijken lijkt me.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
zomertje schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:09:
Zo, ons ook even ingeschreven.

Dat Steakhouse beviel de vorige keer wel ja :) Die kunnen we er wel in houden.
Belgie voor het eten is ook nog best te doen, erna moeten we gewoon eens rondkijken lijkt me.
Ze zullen bij Belgie ondertussen wel denken "oh, heb je dat groepje penguins ook weer" :+

• mithras
  • Niet online
Geen matches
Ik heb al eerder min of meer toegezegd, alleen: wat gaan we doen. "Belgie" "Steakhouse" :? Iets als zomertje vorige keer zei:
zomertje schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:07:
Volgens mij was het volgende het plan:

- Verzamelen om 15.00 uur
- Bier nuttigen in Belgie
- Eten bij een betaalbare gelegenheid, ik stel voor het Steakhouse, als ik weet wie/hoeveel er mee willen eten kan ik proberen te reserveren.
- Afpilsen in een leuke kroeg, Belgie is dan te druk, dus roept u maar een andere :)
Voor mij prima. Ik kan eigenlijk elke keer, zolang de uiteindelijke datum maar niet een week van tevoren bekend is, dan zit ik al weer vol :p

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
Ik zorg dat dit topic een beetje in het zicht blijft, anders gaan mensen het vergeten of zien mensen die wel willen komen het topic niet.

Hup omhoog jij!

• GX

GX

Nee.

Geen matches
Ik moet mezelf nu (helaas) afmelden voor 17 Maart; 10 kan nog wel, maar vanaf de 15e zit ik op een conferentie in LA.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Geen matches
Zo, even bovenaan :)

Het aantal deelnemers is nog wel wat mager moet ik zeggen.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Geen matches
9 stuks. Dat is inderdaad niet echt ontzettend indrukwekkend. :+
Is het nog steeds 17 maart trouwens?
Nu is wel de keuze gegeven maar nog geen conclusie getrokken.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Geen matches
Cyphax schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:21:
9 stuks. Dat is inderdaad niet echt ontzettend indrukwekkend. :+
Is het nog steeds 17 maart trouwens?
Nu is wel de keuze gegeven maar nog geen conclusie getrokken.
Ik denk dat we moeten gaan op de dag dat de meesten kunnen. Op dit moment is het nog de 17e.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
ik kan niet inloggen om me ook op de andere dagen "op groen" te zetten.
kan de admin dat even doen?
kan zowel 10 als 17 als 24.

Is het wel mogelijk voor 1 maart een datum te prikken: ik heb ook nog andere dingen te doen en wil een beetje afspraken kunnen maken (zaterdag is hier zakelijk altijd het drukst)

Verwijderd

Geen matches
Het wordt wel lekker druk :D

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Boudewijn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:01:
ik kan niet inloggen om me ook op de andere dagen "op groen" te zetten.
kan de admin dat even doen?
kan zowel 10 als 17 als 24.
O-)

offtopic:
kan je niet inloggen omdat het niet werkt, of omdat je het mailtje kwijt bent met het password?

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
mailtjes raak ik niet kwijt (gooi ze niet weg).
kon gewoon niet inloggen.

iemand (jij dus? :) ) heeft me op groen gezet, dus het boeit me verder ook niet :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geen matches
Boudewijn schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:05:
mailtjes raak ik niet kwijt (gooi ze niet weg).
kon gewoon niet inloggen.

iemand (jij dus? :) ) heeft me op groen gezet, dus het boeit me verder ook niet :P
Mij boeit dat wel, want dat kan betekenen dat er een bug inzit :(

Maar ik heb heel per ongeluk misbruik gemaakt van mijn rechten als beheerder/eigenaar/maker/god en jouw status op "groen" gezet :+

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
is het definitief de 17e?
de 10e is namelijk al over 4 dagen...

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Geen matches
ik vind de 17e een goede definitieve datum :)

Al zijn we dan maar met drie man. We hebben iig een datum!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Geen matches
@ Boudewijn: Doe maar de 17e, kan ik er ovb ook bij zijn, als ik dan niet op cursus zit met appelmoes (doen we tegenwoordig op zaterdag tijdens oproepdienst). Aankomende week is namelijk de LANCOM cursus in Aken :P

Dat inschrijven, is dat formeel op straffe van IP-ban? :')

[ Voor 15% gewijzigd door Wilf op 06-03-2007 01:20 ]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
Jk_W schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 01:16:
ik vind de 17e een goede definitieve datum :)

Al zijn we dan maar met drie man. We hebben iig een datum!
je vergeet het bier.

@Wilf, als je wil stemmen moet je je ook even bij erkens inschrijven. zie dat tabelletje hierboven.

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Geen matches
Jawohl!

Hey, schenken ze ook caipirinha's in België? Zo niet, vind ik het een kuttent. Als ze alleen bier schenken ben ik weg!

Oh wacht, het is des middags en ik ben oproepbaar, dus ik moet sowieso nuchter blijven :o

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Geen matches
het is 's middags tot 's avonds laat.
dus je kunt gewoon rustig meeborrelen.

btw : we gaan ook eten, doen we weer dat steakhouse van vorige keer? (je weet wel , met die palm)
Pagina: 1 2 3 Laatste