Toon posts:

Sony cdx m630 "black panel" met kuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien vergezocht hier, maar ik kan het proberen :)
Deze week een eigen auto gekocht, daar zat dus deze radio in. De verkoper vermelde dat deze defect was en helemaal niet werkte, In eerste instantie deed de radio helemaal niks. Toen onderweg naar huis gereset en lichte het sony logo op. Alleen de radio werkte nog steeds niet. Thuis aangekomen uitgezocht dat er een code ingevoerd moest worden met de AB de code zat er niet bij lijst met codes uitgeprint en de eerste die ik uitprobeerde werkte meteen.

Nu de problemen, Het display aan de buitenkant (black panel) bestaat uit 2 regels daar is de bovenste regel stuk. Aan de binnenzijde dus uitgeklapt is het scherm ook stuk. Tevens werken de knoppen op het binnenste paneel ook niet goed, met de AB kan ik alles besturen. De radio en cd werken dan ook prima.

Weet iemand of ik dit zelf simpel op kan lossen of wat de kosten ongeveer zijn als ik hem naar Sony opstuur?

Het gaat om deze radio
Afbeeldingslocatie: http://www.diediy.com/DIYMATEDB/ready/image/956.jpg

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Er zit een lint kabel tussen display en unit zelf. Deze zal waarschijnlijk een breuk hebben.

Ik ken het probleem al gebeurt het niet snel de mijne heeft het zeker meer als 4 jaar goed gedaan en is pas sinds kort kapot.

Of het op te lossen is gaan idee de kabel is moeilijk los te verkrijgen.
Maar ik zelf ga het zeker proberen zo gauw ik zo'n kabel heb gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde dat het eruit halen en opnieuw plaatsen zou kunnen helpen, dit dus geprobeerd en in een keer weer volledig beeld op het black panel alleen zijn de knopjes op het klapgedeelte soms wat door elkaar gehusseld