Toon posts:

Webcam Aspire 5633 en bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Acer Aspire 5633WLMi en daar zit een bluetooth knop op, maar volgens mij geen bluetooth. Waarom is die knop er dan?

En ten tweede zit er een webcam op. Erg scherp en mooi beeld, maar wel schokkend helaas. Verkeerde driver kan ik me niet voorstellen, aangezien er een acer programma heeft gedraaid die de driver instelt. Toch kan ik het me niet voorstellen, dat die ingebouwde webcams traag zijn.

Iemand daar een optie voor?

Elwin

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07
Die knop is er voor de modellen die het wel hebben of als je het laat inbouwen. Gewoon een budget truc van Acer om zo niet nog een model te oeven makenappart voor BT. Heb al vele Acers gezien met hetzelfde grapje. In het begin kijk je verbaasd en denk je dat je geluk hebt met BT, tot dat het knopje niks doet... Verder zou ik voor de cam ff voor nieuwe drivers zoeken, maar cams zijn in het algemeen niet echt senl, dus schokerig beeld kan normaal zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 02-02-2007 09:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vreemd, maar de camera doet het nu ineens wel snel zonder dat ik nieuwe drivers heb geïnstalleerd. Echter de applicatie lijkt niet juist te werken, want als ik een foto wil maken komt deze niet onderaan erbij bij de galerie, iemand een idee hoe dit komt?

Ik kan de foto's ook niet terugvinden bij mijn afbeeldingen ofzo.

PROBLE SOLVED:

de opslag map stond verkeerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 12:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
De ene keer is de camera snel, dan weer erg traag. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar een mailtje naar Acer gestuurd over het 'stotteren' van de camera. Vanmiddag deed die het nog perfect en nu geeft hij weer heel traag beeld. (veel minder FPS)

EDIT:
Het lag aan de automatische lagebelichtingsversterking. Met deze uitgeschakeld is het beeld wel snel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 17:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
[problem solved]

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 18:37 ]

Pagina: 1