Ik heb een probleempje... Mijn geluidskaart werkt niet. Als ik naar de device manager ga en dubbelklik op een apparaat in de sound-categorie krijg ik de volgende melding: Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) . Ik heb wat gewijzigd in het register maar heb geen backup ervan. Ik heb geprobeerd om, wat de troubleshooter zei de device te uninstallen. Verder heb ik nog wat gegoogled maar zonder resultaat. Kan iemand me hiermee helpen???
En gewoon even de driver opnieuw installeren? Lijkt me toch dat dan jouw verwijdere registrysettings wel weer netjes teruggeplaatst worden door de installer.
[ Voor 3% gewijzigd door Master FX op 01-02-2007 23:04 ]
Stay safe
ik heb het geprobeerd maar er blijft een geel uitroepteken bij staan. Ook blijf ik die melding krijgen. Heeft iemand nog een ander idee?
[ Voor 3% gewijzigd door RuntimeError op 02-02-2007 11:27 ]
Wat heb je dan precies gewijzigd in de registry en met welk doel?
ik heb nogal wat problemen gehad met een logitech quickcam for notebooks. een vriend van mij raadde mij aan om in het register alles met logitech of quickcam uit het register te verwijderen. dit heb ik dus gedaan.....