Toon posts:

Netwerkkaart werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al een tijd mijn pc draaien met Windows XP waaronder mijn draadloze netwerkkaart prima werkte.
Ik ben sinds kort over gestapt naar Windows Vista en sindsdien werkt deze kaart niet meer, nu heb ik deze met de andere pci slot die op het moederbord zit omgewisselt, geen effect, ik heb een ander pci kaart hierin gestoken en ook die werkt niet, dus aan de kaart ligt het niet.

Zelf gedaan:
Ik heb een beetje lopen kijken in de Bios maar ik kan niks vinden over dat de pci poorten uitgeschakeld moeten zijn of iets, maar kan echt niks vinden.
De videokaart werkt in ieder geval.
Ik kan me echt niks bedenken waar deze fout zou moeten zitten.

Verwijderd

Topicstarter
vergeten erbij te zetten,

ik zie de gehele kaart niet bij mijn apperaatbeheer. dus het probleem ligt niet bij de software (denk ik)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:35

grimson

domeingrommer

Heb je nog andere hardware in apparaatbeheer die niet geinstalleerd zijn of onbekend?

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Misschien even wat meer info geven? Merk + type kaartje bijvoorbeeld...
En er is een edit-knop, dan hoef je niet opnieuw een berichtje te posten ;)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Voor de rest wordt alles gevonden, behalve de netwerkkaart, die zie ik in z'n geheel nie.

Gegevens moederbord...:
Asus
P5VDC-MX

Gegevens netwerkkaart:
Belkin
F5D7001df

Heb het ook geprobeerd met een Sweex kaart die m'n ouwelui afgelopen jaar hadden aangeschaft en niet ingebouwd hebben, hierbij precies hetzelfde probleem

Ligt het misschien aan mijn PCI-sloten? zo ja iets verkeerd in de bios ofzo? kan het zelf niet vinden nl. (zo beter ibmos2warp :P )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 22:52 ]

Verwijderd

Tsjah, ik zie me genoodzaakt dit topic een flinke bump te geven, mijn vader heeft dit probleem namelijk ook, we hebben werkelijk alles geprobeerd, maar niets helpt.
De drivers zouden Vista compatible moeten zijn, maar op een of andere manier gebeurt er maar weinig, is er niemand met een tip?

/Edit, vergeten te zeggen, de kaart van mijn paps is een Belkin F5D7000

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:41 ]

Pagina: 1