[Hulp gevraagd] Sampo KM 718

Pagina: 1
Acties:

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
Beste Tweakers,

Ik kom er niet meer uit en vraag daarom om jullie hulp.

Ik heb hier een oude 17 inch monitor van Sampo type Alphascan 718 wat ook bekend staat als de type KM 718. Sinds een periode geleden (denk maanden) geeft deze monitor bij gebruik de beeldlijnen weer in Windows XP. Voortgaan deed hij het perfect.

Eerst dacht ik dat het een hardware matig probleem was, dus had ik deze monitor op een ander pc getest, waaronder met een spikssplinter nieuwe laptop. Toen hij als nog die beeldlijnen weergaf heb ik hem laten repareren. Echter kreeg ik al snel te horen dat er geen problemen waren.

In Windows Xp heb ik al geprobeerd met de beeldfrequentie te gaan spelen vanaf 60 Hz tot 80 Hz, echter loste dit de probleem steeds niet op. Ik heb al geprobeerd videokaarten op nieuw te instaleren maar ter vergeefs.

Het beeld ziet er op dit moment heel wazig uit en er zijn duidelijk beeldlijnen zichtbaar. Windows herkend deze monitor echter wel als standaard monitor.

Mijn vraag aan jullie is of iemand een oplossing voor mij heeft. Ik kan namelijk ook geen drivers vinden die werken. Drivers die ik heb gevonden zijn zogenaamde inf file die ik gewoon doormiddel van rechter muis knop heb geinstalleerd.

Kortom, is dit één en al frustratie voor me. Wie ow wie kan mij helpen 8)7

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
Niemand?