Toon posts:

Vista in het buitenland kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al ervaringen met de aankoop van vista in het buitenland? Ik zag deze (https://www.softwaremedia.com//) staan maar leveren die wel in belgie? hoe land duurt het bij een buitenlandse bestelling?

Iemand andere goede adressen ervoor die in belgie leveren?

Iemand een idee als ik zo ene bestel in het engels en ik krijg de dvd van ne maat in het nederlands of ik met mijn aangekocht cdsleutel zal kunnen activeren?

Ik heb ook ergens gelezen dat alle ultimate versies ook die vanuit de usa de nederlandse taal bevatten, kan dat?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:41:
Iemand al ervaringen met de aankoop van vista in het buitenland? Ik zag deze (https://www.softwaremedia.com//) staan maar leveren die wel in belgie? hoe land duurt het bij een buitenlandse bestelling?
Uit de FAQ op de site;
Do you ship internationally?

At this time we ship software to the United States & Canada only. We do not ship hardware items internationally. Orders shipped to Canada are susceptible to a GST (Goods and Services Tax)
.
Dit had je zelf ook kunnen vinden nietwaar?
Iemand een idee als ik zo ene bestel in het engels en ik krijg de dvd van ne maat in het nederlands of ik met mijn aangekocht cdsleutel zal kunnen activeren?
Ik denk dat NL keys niet gaan werken met UK versies. dat is met voorgaande Windows versies iig het geval geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 01-02-2007 20:46 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

je wel hoor
ik gebruikte een duitse windows 2000key for een nederlands talige windows 2000.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:07

wontcachme

You catch me? No you wont

Je kan gewoon een engelse kopen en dan een language pack installeren van microsoft zelf. Daarna kan hij zo naar het nederlands.

Tevens is mogelijk een engelse key te gebruiken in NL vista. Vanmiddag zelf nog gedaan. Een RTM van NL vista en een OEM key van een engelse vista.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)