Probleem HP 2600 Color Laserjet

Pagina: 1
Acties:

• hansinhala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-02-2007
Heb in mijn printer de goedkopere Canon 707 gedaan. Ging een tijdje goed. Printer doet nu niets meer, Geeft alleen maar aan "vervang toebehoren" Help?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is die Canon 707 uberhaupt compatible met een HP 2600 Colour Laserjet? Ik kan dat namelijk nerges terug vinden.

Als ik er op google kom ik het volgende tegen
Deze inkt van Canon is speciaal voor de LBP-5000 printer ontwikkeld, voor een optimaal rendement, met een capaciteit van 2000 afdrukken
http://www.pixmania-pro.n...anon/toner-707-cyaan.html

[ Voor 70% gewijzigd door Gunner op 01-02-2007 20:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 10:11

vinnie1908

Appel != peer

Tsja, nadeel van "vervangende" zaken is dat het niet de garanties geeft van goed functioneren. Daarbij vind ik het, net als "Gunner" zeer vreemd dat er een Canon 707 in een HP2600 zou gaan, maar dat kan aan ons liggen :)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• hansinhala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-02-2007
In Computer totaal van mei 2006 is er een test met kleurenlaserprinters. En daaruit blijkt dat de Canon Lasershot LBP 5000 en de Laserjet 1600 (en dus ook 2600) vrijwel identieke machines zijn. Kan hier nu ook niets vinden over uitwisselbare cartridges.
Maar verschillende leveranciers geven bij de cartridges van de HP2600 (de Q6000 serie) de Canon 707 als voordeliger alternatief!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zal me overigens niets verbazen dat er in HP toners een chip zit i.c.m de printer die een genuine HP toner kan herkennen en als die chip niet in een Canon toner zit, you do the math :)

Overigens ziet die Canon toner er bijna hetzelfde uit als de HP toners.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC