Toon posts:

P5N32-E SLI -> Onboard netwerk kaart doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi!

Ik ben sinds een week of 2 in het bezit van een Asus P5N32-E SLI moederbord. Dit ding bevalt me prima, alleen heb ik heel veel problemen met allebei de onboard LAN porten. Normaal gesproken hoort het LAN lampje al te branden wanneer er stroom op de kast staat, maar hij weigert dit erg vaak. Zo moet ik een aantal keren mijn PC uit- en aanschakelen. Zodra ik overigens stroom op mijn kast zet, flitst het lampje wel even snel aan en dan meteen weer uit.

Ik heb de laatste drivers voor mijn mobo en laatste BIOS update erop staan.

Nu net liet ik mijn pc maar even aan staan en na een paar minuten brandde het lampje spontaan weer en kreeg ik internetverbinding. Ik heb het internet afgespeurd, maar kan geen soortgelijke gevallen vinden met dit mobo.

Enige suggesties?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:28

vinnie1908

Appel != peer

Kapot?! als je alles gecontroleerd hebt en hij soms wel en soms niet brand zou ik toch echt daar aan gaan twijfelen :-)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 23:30
Is die onboard controler van Marvel?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ja, volgens mij is dat Marvel inderdaad. Ik denk zelf ook dat die controller kapot(terig) is. Dat is niet zo'n groot probleem, want dan koop ik uiteindelijk gewoon een PCI LAN kaartje bij, maar als het ook anders op te lossen is, zou dat mooi zijn natuurlijk :)

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:11:
Ja, volgens mij is dat Marvel inderdaad. Ik denk zelf ook dat die controller kapot(terig) is. Dat is niet zo'n groot probleem, want dan koop ik uiteindelijk gewoon een PCI LAN kaartje bij, maar als het ook anders op te lossen is, zou dat mooi zijn natuurlijk :)
Ja, Asus is een primma merk maar de onboard functies van Asus, of het nou het geluid is of de onboard lan zijn nooit van al te top kwaliteit. Het geluid is vaak aan de matige kant en soms gebruiken ze Marvel controlers die niet helenmaal naar wens functioneren.

Specs