Azureus verbinding vliegt eruit

Pagina: 1
Acties:

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 08:56
Mijn Azureus (2.5.04) heeft het probleem dat hij het na het opstarten een paar minuten goed doet, meerdere downloads op meer dan 100 kb/s, en dan alles op 0 kb/s zet. Zowel de upload als de download stoppen helemaal. Voor zover ik kan zien heeft de PC nog wel een internetverbinding, terwijl ik nu typ staat hij net weer op 0 kb/s.

Ik heb de search al gebruikt maar kon geen vergelijkbaar probleem vinden, heeft iemand zoeits al eerder bij de hand gehad? Ik heb overigens een poort aangegeven in de range die de is aangegeven, boven de 49150.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Minder connecties instellen wil wel eens helpen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 20:27 ]

• A-Tray
Ik heb hem nu op 50 gezet, ik ben benieuwd!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• A-Tray
Na wat vogelen met de instellingen doet hij het nu goed en stabiel op 100 connecties maximaal. Dankjewel voor de tip P13W13!