Toon posts:

Probleem met (ik veronderstel) refreshrate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het hier thuishoort.. je moet anders maar zeggen waar het wel hoort..

de pc start op met gewoon beeld.. je ziet die laadbalk van windows xp.. en direct erna is het beeld om zeep (enorm donker beeld en net alsof de refreshrate te hoog zou staan).. ik wil in veilige modus gaan om dat aan te passen.. dus ik druk F8 om veilige modus te kunnen kiezen.. maar vanaf dat ik op dat venster kom werkt men toetsenbord nimeer.. (het lichtje van numlock gaat zelf uit)..
any ideas?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
usb-keyboard? onder f8 zit ook optie "enable vga-modus" 8) Probeer ff ander keyboard als mogelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door asfaloth_arwen op 01-02-2007 16:55 ]

Specs

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja. Ga eerst eens zelf op zoek of laat iig zien wat je zelf al geprobeerd had. En geef ook AUB even je hardwarespecs + OS, want glazen bollen worden helaas niet meer verkocht ;)

Zo kunnen we iig weinig met je vraag.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Start je PC eens op zonder toetsenbord?

Verwijderd

Topicstarter
tis idd een USB toetsenbord.. en onder het F8 menu.. vanaf dat ik in dat menu ben valt men toetsenbord uit.. ik zal eens ps2 toetsenbord proberen van men andere pc.. zal dan laten weten hoe het ging..

en OS is windows xp pro
en specs weet ik niet echt van buiten.. als ik mij niet vergis AMD sempron (welk type weet ik niet direct.. doos ligt op zolder).. onboard vga..

alvast bedankt voor de reacties

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-07 10:56
Ik had/heb het steeds met mijn pc als ik nieuwe videokaartdrivers installeer, dan herkent hij mijn monitor niet meer en springt naar een refreshrate van 85 Hertz, terwijl mijn tftje maar max 70 ondersteunt :) mijn oplossing: er een crt monitor aanprikken en daarvandaan de refreshrate omlaag halen (omslachtig maar het werkt :P)
Pagina: 1