Ok, zoals velen hier zie ik de laptops door de computers niet meer (Ksnap hem zelf ook niet)
Waarvoor wil ik hem gebruiken?
Mijn doel is vooral:
- Draagbaarheid // Snel overal mee kunnen nemen.
- Tekstverwerking // Ik wil hem vooral voor school meenemen en gebruiken ^^.
- Spelletjes // Af en toe nog eens cs 1.6 op de laptop zal leuk zijn, cod2, bf2 enzo doe ik op men eigen goeie pc.
- Accutijd // niet belangerijk, plug hem op school in in het stroompje. Hoe hoger natuurlijk altijd beter.
- Graag in winkel kopen // ben niet een Dell freak, al heb ik er geen slechte berichten over gehoord. En ja, ik heb ook gezien dat er geen verzendkosten zijn nu.
Welke had ik op het oog
Acer Aspire 5101AWLMi notebook
- AMD Mobile Turion 64 MK36 2.0Ghz
- ATI RadeonXpress 1100 VGA, 64 Shared
- 15,4 TFT WXGA (1280 x 800) CrystalBrite 16ms
- 1024MB DDR2 geheugen (2x512)
- 120GB HD (5.4k rpm)
- DVD brander
- 6 cell Li-ion accu
- 56k modem :x
- LAN, Wireless
- Microsoft Windows Vista Home Premium
Linkje pricewatch, (het is deze d8 ik alleen dan al geupgrade naar Windows Vista)
Prijs: 729,- bij Informatique
Aardig laptopje lijkt me, nu heb ik er naar gezocht op tweakers en internet, en de videokaart blijkt tegen te vallen. Gelukkig dat ik hem niet voor games ga gebruiken maar cs blijkt hij nog te kunnen draaien. Volgens dit topic. Helaas is dit een broer van deze.
Verder had ik de volgende nog op het oog, iets minder maar de processor, de sempron ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Ik heb gelezen dat dit een beetje de buget verzie is. En er nog wat verschil in zat tegenover de andere processoren.
ASUS Z53M-AP014M
Deze is dus 699,- bij mycom.
Waarvoor wil ik hem gebruiken?
Mijn doel is vooral:
- Draagbaarheid // Snel overal mee kunnen nemen.
- Tekstverwerking // Ik wil hem vooral voor school meenemen en gebruiken ^^.
- Spelletjes // Af en toe nog eens cs 1.6 op de laptop zal leuk zijn, cod2, bf2 enzo doe ik op men eigen goeie pc.
- Accutijd // niet belangerijk, plug hem op school in in het stroompje. Hoe hoger natuurlijk altijd beter.
- Graag in winkel kopen // ben niet een Dell freak, al heb ik er geen slechte berichten over gehoord. En ja, ik heb ook gezien dat er geen verzendkosten zijn nu.
Welke had ik op het oog
Acer Aspire 5101AWLMi notebook
- AMD Mobile Turion 64 MK36 2.0Ghz
- ATI RadeonXpress 1100 VGA, 64 Shared
- 15,4 TFT WXGA (1280 x 800) CrystalBrite 16ms
- 1024MB DDR2 geheugen (2x512)
- 120GB HD (5.4k rpm)
- DVD brander
- 6 cell Li-ion accu
- 56k modem :x
- LAN, Wireless
- Microsoft Windows Vista Home Premium
Linkje pricewatch, (het is deze d8 ik alleen dan al geupgrade naar Windows Vista)
Prijs: 729,- bij Informatique
Aardig laptopje lijkt me, nu heb ik er naar gezocht op tweakers en internet, en de videokaart blijkt tegen te vallen. Gelukkig dat ik hem niet voor games ga gebruiken maar cs blijkt hij nog te kunnen draaien. Volgens dit topic. Helaas is dit een broer van deze.
Verder had ik de volgende nog op het oog, iets minder maar de processor, de sempron ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Ik heb gelezen dat dit een beetje de buget verzie is. En er nog wat verschil in zat tegenover de andere processoren.
ASUS Z53M-AP014M
Deze is dus 699,- bij mycom.
Schiet tussen de palen en je scoort!