Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

van product survey naar price watch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mss kijk ik er tijden overheen, maar ik kan het niet vinden.

http://tweakers.net/productsurvey/103761

Heb het al meerdere keren meegemaakt. Mss wel fijn om een linkje naar de pricewatch te zetten. (maar mss kijk ik er dus overheen?)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De Brother HL-2030 werd beoordeeld door 6 gebruikers, die het product gemiddeld als goed beoordeelden. De snelheid tekst en prijs werden het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de kwaliteit foto. De Brother HL-2030 is verkrijgbaar in de Pricewatch voor prijzen tussen 83,- en 129,95 euro.
Je kan in de survey op het woord Pricewatch klikken om in de pricewatch te komen en op "prijzen tussen blabla" om de printer te vinden. :)

Het is inderdaad niet zo duidelijk omdat de link niet onderstreept zijn, maar jouw vraagstelling was ook niet zo duidelijk, dus dat compenseerd dan weer. >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Jk_W op 01-02-2007 15:41 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Lieve AdjesBuyers Zone, dit heeft niet zoveel te maken met het forum :) .

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Jk_W schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:39:
[...]

Je kan in de survey op het woord Pricewatch klikken om in de pricewatch te komen en op "prijzen tussen blabla" om de printer te vinden. :)

Het is inderdaad niet zo duidelijk omdat de link niet onderstreept zijn, maar jouw vraagstelling was ook niet zo duidelijk, dus dat compenseerd dan weer. >:)
ah idd :o

een link, die had ik daar niet verwacht.

onderstrepen en een kleurtje dan maar oid?