Toon posts:

Luxeed toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel erg geintresseerd in het Luxeed led toetsenbord, zoals het nu op de frontpage staat:

nieuws: Luxiium maakt dynamisch verlicht toetsenbord

Helaas is de site waarnaar deze verwijst compleet in het Koreaans, waar ik geen snars van begrijp. Kan er iemand kaas van maken hoe bestellen in zijn werk gaat?

Ik las ergens dat hij 30,000 won kost, dit is volgens google: 30 000 South Korean won = 24.5746403 Euros. Daar bovenop zit je natuurlijk met allerlei belasting, import, duane etc kosten maargoed, dat heb ik er wel voor over.

Misschien een idee voor een inkoop actie mochten er meer geinteresseerden zijn?

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
? wordt es wakker.

Verwijderd

Topicstarter
lol? reageer dan niet :?

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Een inkoopactie gaat je hier niet lukken ;) Einde aan de Inkoopacties
Maar een info topic zou wel mogelijk zijn, al duurt het nog lang voordat ie hier leverbaar wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door niels88 op 02-02-2007 00:11 ]

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:33

itsalwaysme

Graast voor DB

Vooralsnog maken de kleurig verlichte Koreaanse tekens helaas duidelijk dat dit toetsenbord in februari alleen in dat land op de markt komt, maar de enthousiaste recensies die inmiddels her en der zijn verschenen, brengen de fabrikant er hopelijk snel toe om een geïnternationaliseerd model uit te brengen.
direct vanuit het artikel...

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Ja, toch wil ik er graag aan komen, op de een of andere manier moet het kunnen toch?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Sorry, inkoopacties vanaf GoT zijn niet langer toegestaan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.