Toon posts:

Laptop, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik mijn opleiding op het ICT momenteel aan het afronden ben, en binnenkort veel moet gaan reizen ivm stages. Zit ik er over te denken om een laptop te kopen. hoewel ik wel genoeg verstand heb omtrent pc's, weet ik vrij weinig af van laptop merken.

Nu heb ik een paar laptops gezien, maar ik wil weten of deze betrouwbaar zijn. Klasgenoten van mij hebben mij al een paar laptops afgeraden ( dell, hp ). Dus ben ik naar wat op dit forum rond te kijken in de richting gaan kijken van MSI / toshiba. Uit eindelijk ben ik uitgekomen op de MSI M655-029NL

MSI M655-029NL,

Nu wil ik graag weten of dit een echt goede laptop is, om te reizen, gamen ( :> ), coderen, ontwerpen en of er mensen zijn met persoonlijke bevindingen bij deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Op zich is het een goede laptop. Zit een goede videokaart, Ati X1600 :D. Weet niet of deze processor snel genoeg is, weet wel dat de MSI m677 (zie ook andere topics hier op GoT) een betere heeft voor maar 50 euro meer. En wat wil je uiteindelijk uitgeven aan deze laptop?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Tja dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen. Zie Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat we in een dergelijk topic als het jouwe verwachten van een topicstart

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.