Toon posts:

Internet Tips & Trucs: Dreamweaver cursus

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oud-abonnees en -verzamelaars van het blad Internet Tips & Trucs gezocht

Wie kan mij helpen aan het artikel van Internet Tips & Trucs 8/ 2003 de Dreamweaver cursus

Ja, ja, ben dan ook al héééél lang op zoek en heb ook de redactie nog geschreven, maar ondanks dat ik geen bericht krijg, dat 't bericht niet ontvangen is, krijg ik geen reactie meer.

En zelfs in de Utrechtse Centrale bibliotheek zijn ze niet op dit blad geabonneerd geweest.

Wie helpt ? _/-\o_

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik heb 'm niet, maar mocht je een dreamweaver cursus willen, zoek eens met google op nederlandse sites naar "Dreamweaver cursus" of "Dreamweaver Tutorial".

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt eraan; als je weet wat voor tips het zijn/waren, dan kan je een dergelijk verhaal ook wel elders vinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is hier geen marktplaats ofzo; en goede Dreamweaver cursussen zijn op wel meer plekken te vinden. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door om erachter te komen hoe we wel graag zien dat je een topic start.

Daarnaast had je een move van je vorige topic moeten aanvragen inplaats van deze dubbelposts uit te voeren; let daar in het vervolg even op

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.