Toon posts:

Evga geforce 7600 gs en Counter Strike Source

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

een simpel vraagje (om te beginnen....), ik heb een Evga Geforce 7600 GS (AGP) met 256mb DDR2 geheugen. Met die kaart haal ik in Counter Strike Source bij 800 x 600 en alle details etc op laag ongeveer 60 tot 70 fps max. Is dit een beroerde performance of verder zo'n beetje wat te verwachten is van deze kaart?

Verdere systeem specs:

Intel Pentium 4, 2.7Gighz
1024MB DDR-SD geheugen
coolermaster 430watt passieve voeding (rs-430-pcar)

Groeten,

Ramses

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh... Wat heb je zelf al gelezen aan reviews, benchmarks en overige info. Ik heb namelijk meer het vermoeden dat de performance van je algemene systeem lager is dan dat je VGA-kaart kan verwerken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Zou je eens kunnen kijken wat het resultaat is van de stress test in Counter-Strike:Source? Het gemiddels aantal frames dat je haalt als je het spel speelt is van veel factoren afhankelijk, de stress test maakt vergelijken makkelijker.

Verwijderd

Dit is niet echt lekker inderdaad , met een P4 3.0 ghz en een 6800 GS AGP 256MB
Ook 1024 MB ram DDR1,
Haalde ik alles op max settings op 1280/1024 die zelfde FPS .
Je processor zou bottleneck kunnen zijn....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 12:16 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hier kunnnen we gewoon niets mee, je geeft niet aan wat je zelf al gezocht hebt. En mocht de snelheid inderdaad te laag blijken te zijn, ga dan eerst zelf op zoek naar een oorzaak. Test dan bijvoorbeeld andere drivers. In ieder geval is dit niet de manier om een topic te openen :)

Dit topic is gesloten.