Toon posts:

[WinFLP] Drivers porten uit WinXP Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn vriendin een oud laptopje hier (PII 266, 96MB, Dell Latitude CPi) en daar zit een Neomagic 128 videokaart in. Nou had ik hiervoor gewoon Windows XP pro erop, en daarmee werd gewoon automatisch de driver voor de videokaart geïnstalleert. Toen bleek dat XP pro wel heel erg traag werd dacht ik, ik zet gewoon Windows Fundamentals erop. Die loopt prima, alleen zit daar dus geen driver in voor die videokaart, ik heb wel support voor het normale driver systeem aangekruist tijdens de setup. Op internet is nergens een goede XP driver te vinden voor dat videokaartje, en die uit de gewone XP pro was eigenlijk ook perfect.

Dus nu de vraag: weet iemand waar de drivers uithangen op de XP pro cd? Dan zet ik die driver gewoon over. WinFLP gewoon op de cd laten zoeken naar de driver leverde niets op.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien je Microsoft Software Assurance customer bent, vermoed ik dat je die vraag via de helpdesk of je account-manager beantwoord kan krijgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:48

ODF

Zit hier niks bij : Drivers CPi

Anders zoek je hier verder : Dell Driver Support Page

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
Daar staan alleen drivers voor Windows 98... aangezien de driver voor xp gewoon op de cd zit denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost!
Ik heb een tijdelijke XP install ernaast gezet, neo20xx.sys en neo20xx.dll gekopieert, neo20xx.inf van internet gehaalt, en toen was de driver compleet. Toen was er nog het probleem dat de kleuren van de icoontjes nog steeds niet klopten, dit is opgelost door in het register in HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics een string aan te maken die "Shell Icon BPP" heet, en die als waarde 16 te geven.