Al een hele tijd is de beeldkwaliteit van bepaalde zenders niet om aan te zien. De laatste tijd werd dit zelfs nog wat erger. Dus ik stuurde een mailtje naar mijn kabelmaatschappij (HaviTV wat nu deeluitmaakt van Wvem, een van de Vlaamse kabelmaatschapijen). Die hebben gisteren iemand opgestuurd om mijn kabels na te kijken. Die waren allemaal perfect in orde met voldoende sterkte (tussen de +3 en +5dB)
Die man liet mij weten dat de zenders waar de kwaliteit echt slecht was allemaal UHF frequenties waren die tussen de 450 en 600MhZ zitten.
Aangezien het dus niet aan de kabel ligt zou het probleem aan de TV-kaart of drivers kunnen liggen.
Het gaat dus over een hauppauge PVR 350, op een pc met WinXP prof.
Ik heb deze vraag op het hauppauge forum gepost, maar daar heb ik nog geen antwoord gekregen. Dat forum is een beetje dood
Die man liet mij weten dat de zenders waar de kwaliteit echt slecht was allemaal UHF frequenties waren die tussen de 450 en 600MhZ zitten.
Aangezien het dus niet aan de kabel ligt zou het probleem aan de TV-kaart of drivers kunnen liggen.
Het gaat dus over een hauppauge PVR 350, op een pc met WinXP prof.
Ik heb deze vraag op het hauppauge forum gepost, maar daar heb ik nog geen antwoord gekregen. Dat forum is een beetje dood
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 11:13 ]