[HTML] 2 pagina's openen na submit form

Pagina: 1
Acties:

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 19:34
Ik zou graag, zoals de titel al zegt, 2 pagina's openen na een submit van een formulier.

Op het moment wanneer het formulier gesubmit wordt opent er een nieuw schem met te printen informatie. Op de achtergrond staat dus nog de website met in zijn frame het formulier.

Ik zou dus graag willen dat als je op submit klikt er een nieuwe pagina opent (zoals nu) en dat de pagina waar je vanaf komt veranderd.

ik heb al zitten proberen met de bekende javascripts.. maar dit lijkt niet te werken in de <form> methode.

Het zou leuk zijn als het mogelijk is. :)
Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:48

André

Analytics dude

Je kunt in het nieuw geopende venster met de window.opener.location het andere scherm laten veranderen. Kon je daar niets over vinden?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke bekende javascripts doel je dan op?

Begin eerst met deze te lezen: Waar hoort mijn topic?, daar had je kunnen lezen dat dit topic eigenlijk in Webdesign, Markup & Clientside Scripting had gemoeten.

Daarnaast verwachten we wel iets van zelfinzet, dus probeer zelf aan te geven wat je hebt gebruikt en waar je precies tegenaanloopt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En ook nog een enkeltje richting Webdesign, Markup & Clientside Scripting dus :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zou eens zoeken naar "onsubmit" als ik jou was. :)

Tesla Model Y RWD (2024)