logitech rumblepad II

Pagina: 1
Acties:

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik ben van plan om morgen de oem versie Vista Ultimate te kopen. Nou heb ik een vraag. Ik gebruik mn pc ook wel om te gamen met mijn logitech rumblepad II zoals PES 6 en Topspin 2.
Op de logitech site heb ik geen drivers kunnen vinden voor vista. Heeft iemand hier al ervaringen mee (oftwel, werkt mn gamepad probleemloos?)

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Reken er maar op dat je rumblepad probleemloos zal werken. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Thx, had zelf ook wel zo'n vermoeden, maar vond het raar dat logitech voor bepaalde producten (lees gamepads) wel vista drivers heeft... Achja.. ga het maar gewoon proberen, vanavond eerst maar ff die upgrade advisor draaien, die geeft toch ook aan dat bepaalde software misschien niet compatible is?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De Rumblepad II (ik heb hem zelf ook) wordt gewoon herkend door Vista zodra je hem aansluit. Hij verschijnt dan ook in het Control Panel onder de Game Controllers, waar je kunt calibreren etc.
Hoe de ondersteuning in games is weet ik niet aangezien ik geen games heb die met een gamepad bestuurd kunnen worden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-02 16:00
ik heb zelf de draadloze versie van de pad.
ik weet dat je voor het gebruiken van de rumble wel logitech drivers nodig heb.
dus ik weet niet of iemand kan verifieren of de rumble dan ook werkt zonder de logitech drivers in windows vista

maar de pad werkt al onder xp zonder drivers (zonder rumble dan wel) dus zal in vista ook wel zonder kunnen

Verwijderd

Omdat het zonde is om voor mijn vraag een nieuw topic te starten...: weet iemand dan ook of joysticks (zoals de al oude WingMan® Force) en stuurtjes van Logitech (zoals de Driving Force Pro, een PS2 stuur dat ook op de pc werkt) gewoon herkend worden door Vista (Home Premium)? Ik kan ook nergens drivers vinden hiervoor...
Pagina: 1