Toon posts:

digitaal of analoog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit het nou met digitaal en analoog als je digitaal wilt opnemen op een md. Ik sluit de mijne via een sb bracket aan op een live. Maar als ik dan een muziek cd in de cdrom doe, wordt die dan niet eerst analoog naar de geluidskaart gestuurd? Kortom, hoe zit het nou met dat digitaal en analoog??

Alvast bedankt

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Hangt er vanaf hoe je CDROM op je Live is aangesloten; analoog of digitaal.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Muziek op CDROM wordt analoog weggestuurd, wil je dat het digitaal gebeurt zou je een programma als Nero moeten gebruiken, daarmee kun je digitaal cd's afspelen. In Windows 2000 zit deze functie al ingebouwd, je moet het alleen nog enablen

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

In Windows 2000 zit deze functie al ingebouwd, je moet het alleen nog enablen
Hoeft niet perse; je kunt ook gewoon de digitale uitgang van je CDROM-speler gebruiken.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Hij heeft zo te zien geen Platinum.
Op de Live 1024 zit geen CD-SPDIF aansluiting, dus zal het wel moeten op mijn manier

Verwijderd

Topicstarter
ik denk trouwens dat het wel goed zit. ik heb namelijk geen kabeltje tussen m'n cdrom en geluidskaart en toch kan ik cd's luisteren.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

als je windowsME gebruikt gaat de muziek door je ide kabel dus ook digitaal (komt door die mediaplayer 7) probeer het maar uit

speel een muziekcd af en haal dan het audiokabeltje weg tussen je geluidskaart en cdrom, en hupsakee, nog steeds muziek
Pagina: 1