javascript:popWin('http://signup.solcon.nl/dsl/product_specs

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10
Ik heb zelf al een aantal jaar internet via Solcon. Dat liep eerst via een bedrijf wat draadloos internet aanbod via een mast bij mijn huis. Sinds november 2006 heb ik de lijn overgenomen en gedowngrade naar 4000/1000 (was 8000/1000). Nu zag ik gisteravond in serviceweb van Solcon, dat je voor hetzelfde bedrag per maand (29,95) kan upgraden naar een 8000/1000. Ik was hier helemaal niet van op de hoogte.
Ik kan ook nergens geen addertjes vinden. Zijn er mensen die hier gebruik van hebben gemaakt?

Edit:
Linkje doet het niet. Je kan de producten vinden via de postcode check.
Ik heb per ongeluk een hele grote fout in de topic titel gemaakt. Het is nog vroeg.... :o

[ Voor 18% gewijzigd door Binnetie op 01-02-2007 09:07 ]

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Waarschijnlijk andere lijnbeheerder (BabyXL i.p.v. Bitstream) die goedkoper is. Staat er wel bij denk ik zo. Kan zijn dat deze lijnbeeheerder bijvoorbeeld een grotere overboeking heeft en in de avonduren dus wat langzamer is.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• Binnetie
Het is sinds 2005 al bitstream geworden. Als ik kijk naar de overboeking dan is het bij beide abonnementen 1:25. IS dit vergeleken met andere aanbieders een goede overboeking? Meende eens gelezen te hebben dat veel zelf 1:40 hanteren.

• Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 22:28

peace, love & linux

M'n ouders kregen al een brief van solcon dat ze automatisch opgewaardeerd zouden worden van 4096/1024 naar 8192/1024. Zij hebben ook een abonnement van 29.95.

Als je zelf die upgrade aanvraagt moet je je wel realiseren dat je dan weer een nieuw jaarcontract afsluit. Pas na een jaar is opzeggen weer mogelijk. En na het 1e jaar rekenen voorzover ik weet opzegkosten van 74,95.

• Binnetie
Ik heb niet zo'n brief ontvangen. Heb hem maar via serviceweb aangevraagd. Met 3 werkdagen moet de snelheid doorgevoerd zijn.