Hallo ik had al eerder een topic geopend voor mn videokaart , DE XFX 7950GT 512MB passief gekoeld :
7950GT wordt erg "heet"
Ik heb intussen alvast een oud pci-e kaartje kunnen vinden om de tijd te overbruggen om deze kaart terug te sturen naar alternate.nl .
Nu heb ik weer de hele pc schoongemaakt met perslucht , kwast , en stofzuiger (kwam toch aardig wat af)
(wou ook zeker zijn dat het niet aan mij lag als ik hem terug moet sturen)
Nu had ik de 7950 weer getest en de kaart is nu als ik de pc aanzet netjes 37 graden.
Maarrrrrrrr :
Na een paar minuten loopt hij weer steevast naar de 53 graden idle !
Dus bijna 20 graden erbij voor niks doen ?
Is dit normaal ?
Alsnog de kaart terugsturen ?(heb nog garantie)
Ik ben bang dat omdat de kaart al 115 graden is geweest dat er iets niet goed gegaan is , of dat hij een oplawaai heeft gehad daardoor ....
ALvast bedankt elke tip is welkom !
7950GT wordt erg "heet"
Ik heb intussen alvast een oud pci-e kaartje kunnen vinden om de tijd te overbruggen om deze kaart terug te sturen naar alternate.nl .
Nu heb ik weer de hele pc schoongemaakt met perslucht , kwast , en stofzuiger (kwam toch aardig wat af)
(wou ook zeker zijn dat het niet aan mij lag als ik hem terug moet sturen)
Nu had ik de 7950 weer getest en de kaart is nu als ik de pc aanzet netjes 37 graden.
Maarrrrrrrr :
Na een paar minuten loopt hij weer steevast naar de 53 graden idle !
Dus bijna 20 graden erbij voor niks doen ?
Is dit normaal ?
Alsnog de kaart terugsturen ?(heb nog garantie)
Ik ben bang dat omdat de kaart al 115 graden is geweest dat er iets niet goed gegaan is , of dat hij een oplawaai heeft gehad daardoor ....
ALvast bedankt elke tip is welkom !
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 09:01 ]