Vreemde HDD geluidjes

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Mijn Maxtor 200Gb ATA harde schijf is waarschijnlijk gecrasht. Hij heeft een jaartje in een externe behuizing gezeten maar vandaag... net nadat ik een harde schijf in mijn pc had ingebouwd (om de data te backuppen), begeeft ie het.. Windows zegt "USB Device can not be recognised" ofzoiets maar het > filmpje < spreekt boekdelen. Wat is dit voor vreemd geluidje? Lijkt wel of een telefoon over gaat maar ik kan je beloven dat het dat echt niet is :) Kan ik hier nog iets aan doen? (diepvries, printplaat vervangen etc..)

[ Voor 8% gewijzigd door SAiKO op 01-02-2007 04:46 ]

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Niemand bekend met het geluid? Heb ook al eens hier (http://faq.tweakers.net/om/hdd_geluiden/) gekeken maar was geen enkel geluid wat er op leek.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 16:08

vinnie1908

Appel != peer

Ik zou diepvries even proberen en natuurlijk de bekende tools voor zover je nog wat kan uitlezen/doen met de schijf natuurlijk. Daarbij is het nie gewenst te "kicken" binnen 24 uur zoals jij ook wel weet volgens mij dus even wat meer geduld hebben dan komt het vast wel goed

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."