Sinds ik een VoF heb wordt info@ bedrijf adres helemaal volgespamd door bedrijven die ook in Nederland opereren (geen normale spam die je op consumenten email adressen terugvind). Nieuwsbrieven, advertenties, etc. Nu meen ik ergens gehoord te hebben dat voor B2B mailings de opt-in verplichting niet geldt? Ik kan het alleen nergens terugvinden. We hebben ons iig nooit opgegeven voor deze onzin. Is dit toegestaan? Of kan ik ze nu ergens aangeven? (rellen? rellen!)
mmm goeie...
Het was toch zo dat je altijd een opt-out mogelijkheid moet hebben, maar niet perse een opt-in?
Het was toch zo dat je altijd een opt-out mogelijkheid moet hebben, maar niet perse een opt-in?
Tja, dat zal vast het emailadres zijn wat bij de KvK geregistreerd is ?
'Vroeger' ontving je een hoop post n.a.v. een inschrijving, tegenwoordig dus digitaal
'Vroeger' ontving je een hoop post n.a.v. een inschrijving, tegenwoordig dus digitaal
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Haha nou die post ook nog steeds hoor, ongeveer een doos vol iedere week...
* BoomSmurf heeft de oud papier doos onder de brievenbus staan tegenwoordig
* BoomSmurf heeft de oud papier doos onder de brievenbus staan tegenwoordig
De regels staan in de faq van: http://www.spamvrij.nl
Volgens mij is het gewoon kwestie van opvragen welke inschrijven er zijn bij de KvK en dan spammen
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Pagina: 1