Toon posts:

[Scarlet Belgie] upgrade ADSL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik ga net op de website van scarlet belgie en ik zie dat de ADSL premium account is verwijderd en dat het is geupgrade naar ADSL UNLIMITED!
Voor zover ik kan kijken zijn dit de vernieuwingen:

upload van 384kbps naar 684kbps
download van 3,3mbps naar 6mbps
limiet van 15GB naar 30GB

Het is nu net 1 februari geworden en ik zat vorige maand over mijn downloadlimiet dus ik werd teruggebracht naar inbelsnelheid (56kbps).
Ik vond het raar dat om middernacht mijn snelheid niet terug normaal werd en dus kwam ik deze wijzigingen tegen op hun website.
Is er iemand die enig idee heeft hoe lang het kan duren eer de nieuwe specs zijn uitgerold? Ik wil terug aan volle snelheid surfen en genieten van 30gig!
Als dit waar is en geen practical joke dan zou dit wel eens het openbreken van de belgische markt kunnen betekenen! :D
Met 34,95€ voor het SCARLET ADSL UNLIMITED abbo laat het qua specs belgacom en telenet ver achter zich! _/-\o_
Graag jullie mening!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
bel effe naar scarlet zou ik zeggen, zij weten dat wrs het beste ...

//wat reclame voor andere provider - niet mijn bedrijf wel mijn provider
en ivm belgacom en telenet achterlaten: mbv edpnet.be laat je ze nog verder achter
6Mbps down, 640kbps up, 60 GB voor 39,95 euro (en nacht downloads tellen slechts voor de helft)

(op hun site 29,95 voor 20 GB + 0,25 euro / extra GB geeft 40 GB extra voor 'slechts' 10 euro - vanaf dat de 60 GB gemeten is, kom je pas op smalband)
of 40 GB limiet voor de zelfde prijs als jij vermeld.
(toch een standaard belgacom/telenet-maandlimiet extra)

//edit
dus zo heel uniek zijn ze niet
(wel schone actie - de 2 grootsten gaan uiteindelijk ook moeten volgen - ooit toch, als ze willen)
(chello in 't leuvense/brussel die doet het zelfs nog beter: FUP op hunne extreme voor 79,95 euro per maand: kabel abo 20Mbps down, 1Mbps up, no limit)

maar daar zijn wrs genoeg topics op vindbaar hier en op www.tik.be en www.pub.be

[ Voor 24% gewijzigd door soulrider op 01-02-2007 01:02 . Reden: extra info ]

Verwijderd

Topicstarter
:o nog nooit van gehoord. Is blijkbaar niet erg mainstream=/ vind raar dat ik er nog nooit van heb gehoord via reclame ofzo...ik ken redelijk wat mense in IT-sector

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
heb ik zelf gevonden na wat google'en en gelurk op bovenvermelde site's.
(de vermelde aansluiting bieden ook zij nog niet heel lang aan - van vorige zomer ofzo)
- zelfs mobistar-adsl-verkoopsters die me in oktober opbelden - 2 weken nadat ik was overgeschakeld van skynet naar edpnet - wisten hier nog niet van, zij zijn door mij dan ook vriendelijk naar die site verwezen om eerst maar eens met de jusite info mensen proberen te overhalen ipv oude gegevens)

tot nu toe geen enkele spijt (binnen 2 weken na aanvraag was ik overgeschakeld - hou wel rekening mee dat je op die zelfde moment gewoon het adsl-signaal van scarlet kwijt bent)