Mycom LCD TV via DVI wordt ineens niet meer hekend

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 11:26
Ik heb het volgende probleem,

Gebruikte normaal altijd Ultramon om te switchen tussen mijn 32 inch mycom LCD TV die met een 10M DVI kabel aangesloten zit op de DVi van mijn 6800GT(met res 1360*768) en mijn Samsung 203B die op de VGA van de 6800 zit.

Kreeg vandaag met opstarten ineens een melding dat een monitor Magictune niet ondersteunde en daarna werd mijn LCD TV niet meer herkend. Krijg hier met geen mogelijkheid beeld op

Wat ik al geprobeerd heb.

Alle kabels los en vast gehad,
Alleen de LCD TV aangesloten
Eerst de 203B via DVI aangesloten, prima beeld, toen de LCD TV eraan, geen beeld.
Drivers opnieuw geinstalleerd.

Zucht...... HELP!

• wimpie007
Kickerdekickkick

Niemand?

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

dvi uitgang van je vid kaart is niet stuk, gezien je 203 wel beeld krijgt...probleem deed zich ook ineens voor....probleem ligt dus na de vid kaart.

203 ook al aangesloten op die 10 m dvi kabel ?

als je daarmee ook beeld hebt, fijn ff terug naar mycom (als je nog garantie hebt)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• wimpie007
Dat is inderdaad wel een goede om te proberen!!

, ga ook nog even Dmv een convertortje die Mycom LCD aansluiten op de VGA aansluiting van de vid kaart.

Het is net alsof de Vid kaart de LCD tv niet meer ziet ofzo.
Xbox 360 geeft wel prima beeld op de PC(DSub) ingang en tv en component zijn ook ok, snap niet dat een DVI ingang ineens stuk kan gaan op een tv, daarentegen lijkt het me ook niet dat het de kabel is, maar ik ga vanavond nog wel even prutsen.

Volgens mij heb ik 2J garantie op die TV, 2e jaar pickup en return, maar ja, die TV hangt aan de muur, Mycom logo is eraf en ik kan niet zonder TV!. Oftewel, klo...e
ETM schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:05:
dvi uitgang van je vid kaart is niet stuk, gezien je 203 wel beeld krijgt...probleem deed zich ook ineens voor....probleem ligt dus na de vid kaart.

203 ook al aangesloten op die 10 m dvi kabel ?

als je daarmee ook beeld hebt, fijn ff terug naar mycom (als je nog garantie hebt)

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Mag aannemen dat mycom geen kijkshop garantie praktijken hanteert (orginele verpakkingen e.d.)

krom voorbeeldje misschien: als je een auto koopt en je daar de merkjes vanaf haalt, vervalt toch ook niet de garantie op je blok.

als je de bon nog gewoon hebt - lijkt mij - het geen probleem.

dat je niet zonder tv kunt is je eigen tekortkoming ;)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• wimpie007
Nog even met een VGA-->DVI geprobeerd de xbbox 360 via DVI weer te laten geven geen beeld!

Dus denk dat de poort kapot is toch..

2e jaar vd garantie gaat via andere party helaas, doos_bon heb ik nog gelukkig.

Het vage is als ik mijn Samsung erop aansluit ik wel beeld heb en als ik de kabel dan snel overzet naar die LCD TV heb ik nog steeds beeld, heel vaag!
Pagina: 1